Ανένδοτη η ΕΕ για την αυστηροποίηση των κανόνων εκπομπών CO2 από το 2025

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Το κεντροδεξιό Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα -η μεγαλύτερη ομάδα βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου- ξεκίνησε μια εκστρατεία αυτή την εβδομάδα για να αποδυναμώσει τους κλιματικούς κανόνες, αυξάνοντας την πίεση στις Βρυξέλλες από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και τις εθνικές κυβερνήσεις να βοηθήσουν επειγόντως τον προβληματικό κλάδο κατασκευής αυτοκινήτων της Ευρώπης.

    Ερωτηθείς εάν εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο αλλαγής των κανόνων CO2 των αυτοκινήτων, ο επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το κλίμα Wopke Hoekstra είπε ότι δεν θα το κάνει.

    «Όχι. Η απάντηση είναι όχι», δήλωσε στο Reuters στο περιθώριο εκδήλωσης του κλάδου στις Βρυξέλλες. Ο Hoekstra, όπως και η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, είναι μέλος της πολιτικής ομάδας του ΕΛΚ.

    Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης βρίσκεται σε αναταραχή, με χιλιάδες θέσεις εργασίας να διακυβεύονται, καθώς αντιμετωπίζει μειωμένη ζήτηση, τον κινεζικό ανταγωνισμό και τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND
    Οι Βρυξέλλες έχουν δηλώσει ότι οι κλιματικοί κανόνες είναι απαραίτητοι για την επίτευξη των νομικά δεσμευτικών στόχων της Ευρώπης για τις εκπομπές και παρέχουν ένα προβλέψιμο επενδυτικό περιβάλλον για τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Το κύριο αίτημα του ΕΛΚ είναι να δοθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες ελάφρυνση από τα όρια CO2 του 2025, τα οποία πολλοί αναμένεται να χάσουν.

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών, ACEA, δήλωσε ότι ο κλάδος ενδέχεται να αντιμετωπίσει πρόστιμα ύψους 15 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αποτυχία επίτευξης των στόχων του 2025, οι οποίοι λένε ότι θα εκτρέψουν χρήματα από επενδύσεις.

    Ο Hoekstra έχει προηγουμένως υποβαθμίσει αυτές τις ανησυχίες, σημειώνοντας τα πολύ χαμηλότερα πρόστιμα των αυτοκινητοβιομηχανιών για την αποτυχία των στόχων εκπομπών της ΕΕ για το 2020. Η Volkswagen αντιμετώπισε τότε κυρώσεις άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ.

    Το ΕΛΚ προτείνει τη χρήση ενός μέσου όρου τριών ετών για να μετρηθεί η συμμόρφωση των αυτοκινητοβιομηχανιών με τα όρια CO2 του επόμενου έτους – επιτρέποντάς τους να χάσουν τους στόχους του επόμενου έτους και να αποφύγουν τα πρόστιμα εάν καλύψουν τη διαφορά το 2026 και το 2027.
    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΔΕΥΑΠ: Λειτουργεί με ζημιές 5,9 εκατ. ευρώ! Ομως ο Δήμαρχος δεν αυξάνει τους λογαριασμούς του νερού

    Κόλαφος είναι η έκθεση των διευθυντών της ΔΕΥΑΠ για...

    Συρία: Ψεύτικες φωτoγραφίες από τις φυλακές «σφαγείο» του Άσαντ

    Μετά την ανατροπή του καθεστώτος Άσαντ χιλιάδες κρατούμενοι απελευθερώθηκαν από τη...

    Εφιαλτική πτήση: Η καμπίνα επιβατών αεροσκάφους πλημμύρισε με νερό από την τουαλέτα

    Αναστάτωση προκλήθηκε σε πτήση της American Airlines στις 7...

    Μαρία Μπεκατώρου: Η τρυφερή εξομολόγηση για τον σύζυγό της – «Είναι το στήριγμά μου, ο σύντροφος της ζωής μου…»

    Η Μαρία Μπεκατώρου μίλησε με πολύ τρυφερά λόγια για τον σύζυγό...
    Best Shop