Το Φεστιβάλ Αθηνών φωτίζει τη σχέση της μόδας με το αρχαίο δράμα

    Ημερομηνία:

    Δείτε τις δημιουργίες των συμμετεχόντων του σεμιναρίου «Morphés» φορεμένες από γνωστές ηθοποιούς

    GLEARNET

    Ιδιαίτερα ενδιαφέρον αλλά και παραγωγικό ήταν το εργαστήριο μόδας «Morphés», που διοργανώθηκε από το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, με τη σφραγίδα της γνωστής σχεδιάστριας μόδας Ιωάννας Κουρμπέλα. Τα αποτελέσματά του παρουσιάζουν έξι γνωστές ηθοποιοί οι οποίες φωτοφραφήθηκαν με τα ρούχα που δημιούργησαν οι συμμετέχοντες.

    OPEN PLAN | Morphés | Promo video

    Η Ιωάννα Κολλιοπούλου, η Γιούλικα Σκαφιδά, η Νεφέλη Κουρή, η Έλενα Τοπαλίδου, η Ευδοκία Ρουμελιώτη και η Λένα Παπαληγούρα, σε ρόλο μοντέλων αυτή τη φορά, παρουσιάζουν τα ιδιαίτερα ρούχα των Διδώς Γκόγκου, Λένας Πεταλίδου, Ιφιγένειας Ηλιάδου, Ίριδας Πλαϊτάκη, Έλλης Μουστάκα και Αφροδίτης Αναστοπούλου, φωτίζοντας τον δημιουργικό διάλογο της μόδας με το αρχαίο δράμα.

    Το εργαστήρι, ήταν μια πρωτοβουλία της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Φεστιβάλ Κατερίνας Ευαγγελάτου, ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο ‘20 με τη φωτογραφική αποτύπωση μιας μοναδικής ιστορίας μόδας με σκηνικό την Πειραιώς 260. Έξι αγαπημένες ηθοποιοί ενσαρκώνουν και υποστηρίζουν η κάθε μία με τον δικό της τρόπο τις έξι διαφορετικές Ιφιγένειες που γεννήθηκαν στο εργαστήριο.

    Ανοιχτό σε όλες και όλους χωρίς προαπαιτούμενη εμπειρία στη μόδα, το εργαστήριο είχε πηγή έμπνευσης τη φιγούρα της ευριπίδειας Ιφιγένειας στις δύο ξεχωριστές εκφάνσεις της (Ιφιγένεια εν Αυλίδι και Ιφιγένεια εν Ταύροις από τα αντίστοιχα έργα). Οι έξι συμμετέχουσες, που επιλέχθηκαν μέσα από έναν εντυπωσιακό αριθμό αιτήσεων, γνώρισαν όλα τα στάδια σχεδιασμού του ενδύματος – από τη μελέτη της ιστορίας του κοστουμιού και τη σύλληψη της ιδέας, ως την επιλογή των υφασμάτων και των χρωμάτων, τον σχεδιασμό του πατρόν, την κοπή και τη ραφή του ρούχου– και δημιούργησαν η κάθε μια το δικό της πρωτότυπο ένδυμα με την καθοδήγηση καταξιωμένων επαγγελματιών της Μόδας και του Θεάτρου.

    Πρόκειται για μια νέα δραματουργική πρόταση που αντιστρέφει τους παραδοσιακούς όρους της θεατρικής ερμηνείας. Αφετηρία προσέγγισης της Ιφιγένειας γίνεται πια το ίδιο το Ένδυμα, που σε κάθε διαφορετικό γυναικείο σώμα, αναδεικνύει ξεχωριστές πτυχές του θεατρικού προσώπου.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο Πορτογάλος καλλιτέχνης Jorge Charrua έρχεται στην Πάτρα για το ArtWalk 10

    Η Πάτρα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τον διεθνώς αναγνωρισμένο καλλιτέχνη...

    Πάτρα: Εξετάζονται πάνω από 15 υποθέσεις! Οι γιατροί «αδειάζουν» ιατροδικαστές

    Πρώτη η «Πολιτεία» έφερνε στο φως της δημοσιότητας πριν...

    Σχολεία: Απουσίες, απαλλαγές από μαθήματα και χρήση κινητών τηλεφώνων – Τι ισχύει τη νέα χρονιά

    Οι απουσίες στα σχολεία, είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα...

    Αγία Σοφία – Πίστη, Ελπίδα και Αγάπη: Τα φριχτά βασανιστήρια και ο συγκλονιστικός βίος

    Η Αγία Σοφία και οι τρεις θυγατέρες της Πίστη,...