Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από το θέμα της επέκτασης της γραμμής του Προαστιακού στα δυτικά της Πάτρας, με όλα τα στοιχεία να καταγράφουν μία αυξητική τάση στο επιβατικό κοινό.

Ειδικότερα, τους τελευταίους δύο μήνες η αυξητική τάση αυτή φαίνεται να είναι σταθερή κα να μην αποτελεί «πυροτέχνημα κάτι που ικανοποιεί τους φίλους του Προαστιακού που σε διαφορετική περίπτωση φοβόντουσαν για την οριστική ακύρωση της.
Τις τελευταίες εβδομάδες κόβονται, μάλιστα, περισσότερα από 1.500 εισιτήρια μέσα σε εφτά ημέρες, ένας αριθμός που το περασμένο καλοκαίρι όταν ξεκινούσε τα δρομολόγια της η γραμμή Άγιος Ανδρέας – Καμίνια, φάνταζε άπιαστος.
Όμως ο κόσμος που διαμένει στις δυτικές και νότιες περιοχές της Πάτρας φαίνεται ότι σιγά – σιγά έχει ξεκινήσει να επιλέγει το τραινάκι για τις μετακινήσεις του.

Το μεγάλο αβαντάζ του Προαστιακού είναι το φθηνό εισιτήριο, κατά δέκα λεπτά λιγότερο από αυτό του Αστικού ΚΤΕΛ. Ο χρόνος είναι στο ίδιο περίπου επίπεδο με τα δρομολόγια των λεωφορείων, όμως η διάρκεια της καραντίνας έχει δώσει ένα πλεονέκτημα στον Προαστιακό.
Αυτό δεν είναι άλλο από τη μείωση των δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ κατά την διάρκεια των μηνών αυτών, γεγονός που έχει οδηγήσει στους κατοίκους των περιοχών αυτών στον Προαστιακό.
Ωστόσο, η αύξηση αυτή είναι ικανοποιητική, αλλά δεν αρκεί από μόνη της, καθώς θα πρέπει να έχει και συνέχεια, ώστε η γραμμή να καταστεί βιώσιμη.