1. Νέα Γραμμή 4 Μετρό Αθήνας: Δημόσιο έργο με κόστος 1,8 δισ. ευρώ. Λαμβάνει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και την ΕΤΕπ και από το ΕΣΠΑ 2021-2027. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της σύμβασης που υπεγράφη τον Ιούνιο του 2021 θα ολοκληρωθεί το 2029.
2. Flyover Περιφερειακής Θεσσαλονίκης: Έργο-ΣΔΙΤ με κόστος 480 εκατ.ευρώ: Το έργο-ΣΔΙΤ είναι πλέον σε πλήρη εξέλιξη. Εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2027.
3. Βόρειο Τμήμα αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 Τρίκαλα-Εγνατία: Δημόσιο έργο με κόστος 442 εκατ. ευρώ. Έργο είναι σε εξέλιξη που ολοκληρώνει στο σύνολο του τον αυτοκινητόδρομο Ε65 από τη Λαμία μέχρι την Εγνατία. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες τυ 2026.
4. Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλάδος 25ης Μαρτίου-Μίκρα: Δημόσιο έργο με κόστος 434 εκατ.ευρώ: Εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει στα τέλη του 2025 και με αυτή την προσθήκη θα επιτευχθεί ένα πρώτο μικρό δίκτυο για το Μετρό Θεσσαλονίκης. Περιλαμβάνει 4,8χλμ διπλής υπόγειας σήραγγας και 5 νέους σταθμούς.
5. Ιόνια Οδός: τμήμα Ιωάννινα-Κακαβιά: Δημόσιο έργο με κόστος 386 εκατ. ευρώ. Στα πολύ μεγάλα έργα που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029, το οδικό έργο Ιωάννινα-Κακαβιά. Εκτιμάται πως θα συμβάλλει στην αύξηση της κίνησης καθώς ολοκληρώνει την Ιόνια Οδό που θα εκτείνεται από το Αντίρριο μέχρι το μεθοριακό πέρασμα της Κακαβιάς. Παράλληλα εκτιμάται πως θα υπάρξει σημαντική βελτίωση της οδικής ασφάλειας ενώ θα συνδέσει τη χώρα μας με την Αλβανία.
6. ΒΟΑΚ: Τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη: Έργο ΣΔΙΤ με κόστος 360 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το μεσαίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 22χλμ.
7. Οδικός Άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη: ‘Έργο ΣΔΙΤ με κόστος 312 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για μεγάλο έργο-ΣΔΙΤ που εκτελείται στη Μεσσηνία και θα βελτιώσει σημαντικά την οδική ασφάλεια στην ευρύτερη περιοχή. Θεωρείται ως η φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Μορέα.
8. Αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος: Δημόσιο έργο με κόστος 310 εκατ. ευρώ. Το έργο υλοποιεί η Ολυμπία Οδός και είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο (άνω του 70%).
9. Οδικό έργο Μπράλος-Άμφισσα: Δημόσιο έργο με κόστος 286 εκατ. ευρώ. Είναι τμήμα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Η ολοκλήρωση του τοποθετείται το 2027.
10. Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών: Δημόσιο έργο με κόστος 210 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο υποδομής της Εύβοιας και από τα μεγαλύτερα της Στερεάς Ελλάδας.