Τη δεκαετία του 1990 η Honda διαχώρισε τις αγωνιστικές τις μοτοσικλέτες στα Grand Prix σε δύο κατηγορίες. Η μία ήταν η «ακριβή» λύση που απευθυνόταν στις εργοστασιακές ομάδες με την NSR500 V4 και η δεύτερη ήταν η πιο φτηνή λύση της NSR500 με δικύλινδρο κινητήρα V2.
Η διαφορά των δύο μοτοσικλετών ήταν περίπου 50 ίπποι, ωστόσο η V2 αγωνιστική ήταν πολύ ανταγωνιστική στις κλειστές πίστες του πρωταθλήματος που δεν απαιτούσαν δύναμη από το μοτέρ λόγω του μικρότερου βάρους και της πιο φιλικής συμπεριφοράς.
Μία πολύ σπάνια και σε τέλεια κατάσταση αγωνιστική Honda NSR500V του 1997 εμφανίστηκε πρόσφατα σε δημοπρασία από την Iconic Motorbikes. Έχουν βρεθεί και άλλες παρόμοιες μοτοσικλέτες αλλά αυτή είναι κάτι το μοναδικό. Το συγκεκριμένο αγωνιστικό φτιάχτηκε σε μόλις 22 μονάδες και αυτή είναι η Νούμερο 001.
Μετά μάλιστα από επικοινωνία με το HRC, ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε ότι η συγκεκριμένη 001 έκδοση βγήκε για δειγματισμό προς τους δημοσιογράφους και για event. Πάμε τώρα και στην τιμή που τελικά πουλήθηκε η σπάνια αυτή NSR500V.
Η τιμή της έφτασε τις 259.700 ευρώ και έγινε η πιο ακριβή ιαπωνική μοτοσικλέτα που έχει πουληθεί. Η αμέσως προηγούμενη ήταν μια Honda RC213V-S στα 209.000 ευρώ.