Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Ημερομηνία:

    Συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο κλάδο των super market με τους καταναλωτές να δαπανούν online το 2024 €335 εκατ. σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, δηλαδή 9% περισσότερα από το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

    Φλίγκος

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    GLEARNET
    Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα €85 που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3τμχ σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στο ετήσιο report που δημοσίευσε η Convert Group, η ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο, μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit Suite, η οποία δημιουργεί αξία σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το 2024 ήταν:

    +18% σε προϊόντα για κατοικίδια, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%

    Online Σούπερ Μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% – Τι προτιμούν οι καταναλωτές (πίνακες)

    Παρατηρήθηκε επίσης ότι το ποσοστό της δαπάνης που πηγαίνει σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2024.

    Τέλος, η Παρασκευή αποτέλεσε την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,8% των συνολικών παραγγελιών έγιναν την συγκεκριμένη ημέρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Εμφάνιση καταρροϊκού πυρετού σε πρόβατα σε περιοχή της Π.Ε Ηλείας – Μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης

    Η Διεύθυνση Κτηνιατρικής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ενημερώνει ότι...

    Προσφέρουν σεξ και συντροφιά: Η βιομηχανία των «συντρόφων ΑΙ» εκτοξεύεται

    Ο Νικολάι Ντασκάλοφ, μετανάστης από τη Βουλγαρία που ζει...

    Αυτός είναι ο 54χρονος που σκοτώθηκε στην Παναγοπούλα

    Το τραγικό τέλος του 54χρονου Μάκη Κοντοστάνου στο τροχαίο...

    Ρομά για… Όσκαρ: Παρίσταναν λογιστές και τραπεζικούς για να «γδύνουν» ηλικιωμένους – Η σύλληψη στην Κεφαλονιά με €18.000 και ο «Γάμα»

    Με μεθοδικότητα που θύμιζε επαγγελματίες ηθοποιούς, μια σπείρα Ρομά έστηνε τηλεφωνικές απάτες σε...