Τι αλλάζει στις προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Στις 6 Μαρτίου ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας

    Ημερομηνία:

    Στις 6 Μαρτίου θα ανακοινωθεί ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές.

    Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης, μετά από πολύμηνη διαβούλευση με όλους τους παράγοντες της αγοράς (σούπερ μάρκετ, βιομηχανία τροφίμων, πολυεθνικές) -ώστε να είναι ξεκάθαρο τι συνιστά έκπτωση και προσφορά και πώς μπορεί να γίνονται οι σχετικές προωθητικές ενέργειες- ολοκληρώθηκε η επεξεργασία του Κώδικα Δεοντολογίας από τη γενική γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης.

    Ο εμπλουτισμένος Κώδικας Δεοντολογίας, στον οποίο θα προστεθούν νέες περιπτώσεις παραβάσεων της καταναλωτικής νομοθεσίας και παραδείγματα που αφορούν στις παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές, θα ανακοινωθεί την Πέμπτη 6 Μαρτίου. Θα ακολουθήσει δεκαήμερο ενημέρωσης και εξοικείωσης της αγοράς και από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου θα ξεκινήσουν εντατικοί έλεγχοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας.
    GLEARNET

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τα κορυφαία πουκάμισα στον κόσμο

    Tα αναγνωρίζεις με την πρώτη ματιά. Είναι άψογα κομμένα,...

    Τα 3 ζώδια που θα έχουν μία σημαντική οικονομική επιτυχία – «Η αυτοπεποίθησή σας είναι στα ύψη»

    Από τις 10 Σεπτεμβρίου 2025, τρία ζώδια θα προσελκύσουν σημαντική οικονομική...

    Πάτρα: Γνωστή εταιρεία ήθελε ακίνητο στη Μαιζώνος αλλά… άλλαξε γνώμη λόγω ενοικίων

    του Αχιλλέα Ροδίτη Το πώς ο πεζόδρομος της Μαιζώνος επηρεάζει...

    Όταν οι μαθητές παίζουν με το κινητό: 20 χαμένα λεπτά για κάθε σκρολάρισμα

    Δεν μπορεί παρά να έχετε κι εσείς ένα άτομο...