Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές θα δουν οι καταναλωτές στις προσφορές

    Ημερομηνία:

    Σημαντικές αλλαγές θα έρθουν το επόμενο διάστημα στις παραπλανητικές εκπτώσεις και στις προσφορές προϊόντων του τύπου «1+1 δώρο», «-50% έκπτωση», «2 στην τιμή του 1»  στα ράφια των σούπερ μάρκετ για τους καταναλωτές.

    • Όταν ανακοινώνεται μείωση τιμής ενός προϊόντος τότε θα πρέπει να αναγράφεται ρητά η τιμή αναφοράς βάσει της οποίας θα γίνεται η έκπτωση.
    • Η τιμή αναφοράς θα πρέπει να είναι χαμηλότερη που εφάρμοσε ο έμπορος κατά την περίοδο των 30 ημερών πριν τη μείωση της.

    Παρακάτω αναφέρεται ένα παράδειγμα για τον τρόπο που θα εφαρμοστεί το μέτρο αυτό στα σούπερ μάρκετ.  Αναλυτικά:

    Εάν μια αλυσίδα σούπερ  μάρκετ διαφημίσει ότι μια ημέρα  θα διαθέτει όλα τα κατεψυγμένα θαλασσινά με έκπτωση 10% στους πελάτες που έχουν κάρτα πιστότητας τότε αυτό δεν θωρείται προσωπική έκπτωση αλλά γενική.

    Ωστόσο ο κανόνας των 30 ημερών δεν  αναμένεται να ισχύσει για τα λαχανικά, τα φρούτα, τα κρέατα,  τους καρπούς με κέλυφος, το γάλα νωπό ή παστεριωμένο, τον  βασιλικό πολτό, τα αλιεύματα, τα αυγά, τα σαλιγκάρια, τα τυριά, το γιαούρτι και τα αλλαντικά.

    Τι θα αναφέρει ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας

    Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες  ο Κώδικας Δεοντολογίας για τη μείωση της τιμής (ιδίως σε προσφορές / εκπτώσεις / προωθητικές ενέργειες)» που θα τεθεί σε εφαρμογή στα σούπερ μάρκετ  θα προβλέπει τα εξής:

    • Θα υπάρξει χρονικός περιορισμός στις προσφορές προϊόντων  του τύπου «1+1». Επίσης επισημαίνεται πως αναμένεται μπει φρένο στις πλασματικές προσφορές προϊόντων με τον περιορισμό αυτό μαζί με άλλες ρυθμίσεις. Ουσιαστικά οι προσφορές του  τύπου «1+1» εκτιμάται πως θα μπορούν να ισχύουν μέχρι 3 μήνες για κάθε κωδικό προϊόντος . Διευκρινίζεται πως όταν  γίνονται προσφορές τύπου «1+1» θα πρέπει ο ίδιος κωδικός προϊόντος να διατίθεται στο κατάστημα δίπλα στην προσφορά ως μονή συσκευασία.
    • Χρονικός περιορισμός αναμένεται να υπάρξει και στις προσφορές που εμφανίζονται ως μόνιμη έκπτωση (προϊόντα με sticker).

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έρευνα του ΙΣΑ: Ποιες αιτίες οδηγούν στην κατανάλωση αντιβιοτικών;

    Απογοητευτικά συνεχίζουν να είναι τα στοιχεία για την υπερκατανάλωση αντιβιοτικών και την...

    ΠΑΤΡΑ: Αυτός είναι ο επιχειρηματίας που θα ανοίξει νέο μαγαζί στο παλιό Abraco στη Ρήγα Φεραίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://toloukoumi.gr/%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b1-%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%80%ce%bf/

    Οι νέοι χρυσοθήρες: Στην αναζήτηση χρυσού με σύμμαχο την τεχνολογία

    Στην εποχή που η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται με ιλιγγιώδη...

    Ερχεται στην Πάτρα ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης

    Την έλευση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη,...