ΑΧΑΪΑ: Το βίντεο του δημοτικού σχολείου Βασιλικού για τη σχολική βία – ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ

    Ημερομηνία:

    Με αφορμή την 6η Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, το Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού Αχαΐας συμμετέχει ενεργά στην πανελλήνια δράση «Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό», που διοργανώνει το Δίκτυο Σχολικής Διαμεσολάβησης.

    Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, οι μαθητές μας δημιούργησαν ένα πρωτότυπο τραγούδι, βασισμένο στη μελωδία του “Another Brick in the Wall” των Pink Floyd. Ωστόσο, αντί να αναδείξουν την αποξένωση, οι νέοι στίχοι, γραμμένοι από τους ίδιους τους μαθητές, προωθούν την ενότητα, τη φιλία και την αποδοχή, εμπνευσμένοι από τον «Μικρό Πρίγκιπα» του Antoine de Saint-Exupéry.

    Η μουσική επένδυση του τραγουδιού είναι ιδιαίτερα καινοτόμα, καθώς οι μαθητές χρησιμοποίησαν ήχους από αντικείμενα του σχολείου, όπως ξύλινους πίνακες, καλάθια αχρήστων και μεγάλα κουτιά από χρώμα, δημιουργώντας έναν αυθεντικό και πρωτότυπο ήχο.

    Μέσω αυτής της δράσης, οι μαθητές μας έμαθαν ότι η φωνή τους έχει δύναμη και ότι μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία ενός σχολείου χωρίς εκφοβισμό.

    Σας προσκαλούμε να στηρίξετε αυτή μας την πρωτοβουλία και μέσω του ιστότοπού σας να την προβάλετε, έτσι ώστε το μήνυμα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού να διαδοθεί παντού.

     

     

     

     

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς βγήκε το τραγούδι ο Γιάννης ο φονιάς παιδί μιας Πατρινιάς – Η αληθινή ιστορία

    «Καλοκαίρι του '74 φτάνω στην Αθήνα. Ψάχνω για δουλειά. Ανεβαίνοντας...

    Έξυπνα ρολόγια: Το μέλλον της υγείας και η αμηχανία των γιατρών

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%ad%ce%be%cf%85%cf%80%ce%bd%ce%b1-%cf%81%ce%bf%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%ad%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b1/

    Βουλή: Δεν αποκλείουν αιφνιδιασμό με τον εκλογικό νόμο

    Καμπανάκια χτυπούν στην αντιπολίτευση με αφορμή τη συζήτηση που...