ΑΧΑΪΑ: Το βίντεο του δημοτικού σχολείου Βασιλικού για τη σχολική βία – ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ

    Ημερομηνία:

    Με αφορμή την 6η Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, το Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού Αχαΐας συμμετέχει ενεργά στην πανελλήνια δράση «Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό», που διοργανώνει το Δίκτυο Σχολικής Διαμεσολάβησης.

    Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, οι μαθητές μας δημιούργησαν ένα πρωτότυπο τραγούδι, βασισμένο στη μελωδία του “Another Brick in the Wall” των Pink Floyd. Ωστόσο, αντί να αναδείξουν την αποξένωση, οι νέοι στίχοι, γραμμένοι από τους ίδιους τους μαθητές, προωθούν την ενότητα, τη φιλία και την αποδοχή, εμπνευσμένοι από τον «Μικρό Πρίγκιπα» του Antoine de Saint-Exupéry.

    Η μουσική επένδυση του τραγουδιού είναι ιδιαίτερα καινοτόμα, καθώς οι μαθητές χρησιμοποίησαν ήχους από αντικείμενα του σχολείου, όπως ξύλινους πίνακες, καλάθια αχρήστων και μεγάλα κουτιά από χρώμα, δημιουργώντας έναν αυθεντικό και πρωτότυπο ήχο.

    Μέσω αυτής της δράσης, οι μαθητές μας έμαθαν ότι η φωνή τους έχει δύναμη και ότι μπορούν να συμβάλουν στη δημιουργία ενός σχολείου χωρίς εκφοβισμό.

    Σας προσκαλούμε να στηρίξετε αυτή μας την πρωτοβουλία και μέσω του ιστότοπού σας να την προβάλετε, έτσι ώστε το μήνυμα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού να διαδοθεί παντού.

     

     

     

     

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πάτρα: Θρήνος για την Κωνσταντίνα που “έφυγε” τόσο νωρίς! Αφησε πίσω τη Μαριλένα και τον Γιάννη της

    Βαρύ το πένθος στην πόλη του Μεσολογγίου στο άκουσμα...

    Διαζύγιο: 8 λόγοι για τους οποίους τα ζευγάρια χωρίζουν ύστερα από πολλά χρόνια γάμου

    Όταν μαθαίνουμε πως, ένα ζευγάρι χωρίζει ύστερα από πολλά...

    Ο δρόμος με τις 30 συνεχόμενες στροφές στην Ελλάδα

    Η χώρα μας διαθέτει πλούσιο οδικό δίκτυο στην περιφέρεια,...

    Champions League: Η Ρεάλ 1-0 τη Γιουβέντους στο ντέρμπι, πεντάρες από Λίβερπουλ και Τσέλσι

    Αφού απολαύσαμε 43 γκολ το βράδυ της Τρίτης, ήρθε και...