Στο ακροατήριο στέλνει ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Λάρισας, δύο στελέχη του ΟΣΕ (πρώην και νυν) και ένα στέλεχος της ιδιωτικής εταιρείας που είχε αναλάβει την παρακολούθηση του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και των σταθμών (με κάμερες και drones), επειδή καθυστέρησαν να παραδώσουν στην κύρια ανάκριση το βιντεοληπτικό υλικό από την αναχώρηση και την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας 63503 το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης στα Τεμπη.

Συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε ο ΑΝΤ1 και ο Τάσος Τέλλογλου, ο υπεύθυνος της ιδιωτικής εταιρείας για την καταγραφή του δικτύου διώκεται για παράβαση καθήκοντος, ενώ τα δύο στελέχη του ΟΣΕ κατηγορούνται για ηθική αυτουργία σε παράβαση καθήκοντος.

«Ωστόσο, αν με “πειθώ” και “φορτικότητα” (γιατί η παράβαση καθήκοντος προϋποθέτει δόλο) απέφυγαν να παραδώσουν αυτά τα βίντεο, είναι κάτι που θα φανεί στο ακροατήριο», κατέληξε ο κ. Τέλλογλου.
«Άδειο» το μαύρο κουτί του τρένου
Την ίδια στιγμή, νέα αυτοψία στο Κουλούρι, στον χώρο όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών από την τραγωδία στα Τέμπη, έκανε το κλιμάκιο του ανακριτικού. Όπως αποκάλυψε ο ΑΝΤ1, το μαύρο κουτί του εμπορικού τρένου, δεν είχε καμία καταγραφή από το 2018 μέχρι τη στιγμή της σύγκρουσης.
Ακολούθως, στις 30/05/3023, Ιταλοί ήρθαν στην Ελλάδα, αλλά δεν τα κατάφεραν. Από την ανάλυση των δεδομένων που πραγματοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι το μαύρο κουτί ήταν απενεργοποιημένο εδώ και 5 χρόνια (από τις 19/06/2018). Μάλιστα, το τελευταίο δρομολόγιο που είχε καταγράψει ήταν στην Μενεμένη Θεσσαλονίκης.
