ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΝΑΚΑΡΗ: Νέα παρέμβαση για την αντιδρόμηση

    Ημερομηνία:

    Τι ακριβώς ενέκρινε η απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου; Πληροφορηθήκαμε από τον Τοπικό Τύπο ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο ενέκρινε την απόφαση του Δήμου για τις αντιδρομήσεις. Και αναρωτιόμαστε: Αναγνώρισε απλώς ότι το τμήμα της Κορίνθου εντός τής πόλης είναι αρμοδιότητα του Δήμου και όχι δική της; Παραπέμπει το θέμα πάλι στην Αποκεντρωμένη να ελέγξει την ορθότητα και την νομιμότητα
    των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου; Μάλλον απέφυγε να πάρει θέση επι τής ουσίας. Άλλωστε οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι από την Ηλεία και την Αιτωλοακαρνανία εψήφισαν για την τύχη προβλημάτων της Πάτρας χωρίς να έχουν γνώση του θέματος; Σε θέματα βέβαια που είναι αρμόδια η Περιφέρεια νομίζουμε ότι
    φροντίζει ιδιαιτέρως για τα θέματα ασφάλειας, όπως για παράδειγμα η κατασκευή των νησίδων στην οδό Κανελλοπούλου.
    Στην πραγματικότητα κανείς δεν έχει καταλάβει βάσει ποιας σύγχρονης και ολοκληρωμένης μελέτης ευελπιστεί η Δημοτική αρχή να λυθεί το κυκλοφοριακό τής Πάτρας. Ποια είναι αυτή μελέτη που τεκμηριώνει την άποψη ότι
    η αντιδρόμηση από μόνη της θα είναι το «Θαύμα» που θα μετατρέψει την πόλη σε παράδεισο για τους κατοίκους, θα λύσει το κυκλοφοριακό, θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα του διπλοπαρκαρίσματος, το πρόβλημα
    τής στάθμευσης, που αντιμετωπίζει όλα τα θέματα ασφαλείας που υπάρχουν, ειδικά στο στενό τμήμα τής διανοιχθείσας Κανακάρη; Ποια είναι αυτή που θα υλοποιήσει την φιλοσοφία τής περίφημης «Πρότασης
    Δοξιάδη» να διευκολύνουμε την «ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ»; Ακούσαμε την Δημοτική αρχή με έκπληξη να διατείνεται ότι με την αντιδρόμηση θα διευκολυνθεί η «ΕΙΣΟΔΟΣ» των οχημάτων και αναρωτιόμαστε αυτό είναι το ζητούμενο;
    Περιβαλλοντική μελέτη. Αναρωτιόμαστε υπάρχει; Συνοδεύει τίς κυκλοφοριακές μελέτες ειδικά από τη στιγμή που παραμένει σε υψηλά επίπεδα η ατμοσφαιρική ρύπανση και στην Πάτρα, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία της έκθεσης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος για το 2024; Ποιες συνοικίες θα επιβαρυνθούν;
    Μετά την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος τί έχει αλλάξει κυκλοφοριακά; Έχουμε σωστά δεδομένα και μελέτες
    να αποδεικνύουν ότι η αντιδρόμηση θα λύσει όλα τα προβλήματα;
    Οικονομική Μελέτη. Γιατί ο Εμπορικός Σύλλογος έχει πάρει απόφαση τώρα να συγκαλέσει ευρεία σύσκεψη,
    με θέμα το κυκλοφοριακό; Ο Εμπορικός Σύλλογος θα στείλει πρόσκληση σε Δήμο Πατρέων, Περιφέρεια
    Δυτικής Ελλάδας, Επιμελητήριο Αχαΐας, ΤΕΕ, Αστικό ΚΤΕΛ και σε όποιους άλλους κριθεί ότι μπορούν να
    συνδράμουν. Οι ενέργειες αυτές μας καταδεικνύουν ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψιν οι επιπτώσεις στην οικονομία
    τής πόλης;
    Γιατί η Αποκεντρωμένη Διοίκηση σε ανάλογη περίπτωση στο Αίγιο για να την εγκρίνει ζήτησε «τον καθορισμό
    της εναλλακτικής διαδρομής που θα κληθεί να παραλάβει τους κυκλοφοριακούς φόρτους των πεζοδρομούμενων οδικών τμημάτων, η οποία να διαθέτει όμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά (πλάτος) και
    κυκλοφοριακή ικανότητα» αλλά και «συμπλήρωση τής κυκλοφοριακής μελέτης με τίς υφιστάμενες διαδρομές
    των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς». Στην Πάτρα με την αντιδρόμηση επηρεάζονται ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ
    ΓΡΑΜΜΕΣ
    ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος; Πληροφορηθήκαμε ότι ζήτησε ΟΛΕΣ τίς μελέτες από τον Δήμο προκειμένου να
    συστήσει ειδική ομάδα μελέτης να εκφέρει έστω και συμβουλευτικά την γνώμη του και ειδικά για το αν
    υπάρχουν ζητήματα ασφάλειας στο στενό τμήμα της Κανακάρη. Τις Παρέλαβε;

    ICECAP

    Αναριωτιόμαστε: Πώς έγινε η τοποθέτηση των φαναριών χωρίς συνολική μελέτη; Ποιος φέρει την ευθύνη για
    την διάθεση δημοσίου χρήματος; Η χρηματοδότηση των εκτελεσθέντων ήδη έργων πως γίνεται χωρίς
    εγκεκριμένες μελέτες από αποκεντρωμένη; Η Ευρωπαϊκή επιτροπή το επιτρέπει άραγε;
    Και ποιος έχει παραλάβει το έργο με τα τόσα προβλήματα που παρουσιάζει; Έχει γίνει παραλαβή του
    έργου της διάνοιξης από υπεύθυνο μηχανικό του Δήμου, της Περιφέρειας;
    Όλα είναι ασαφή και ατεκμηρίωτα χωρίς πρόβλεψη και με την πρόταση Δοξιάδη παραβιασμένη πολλαπλά. Δεν
    έχουμε όπως κατ΄ επανάληψη πει αντίρρηση ούτε με τίς πεζοδρομήσεις ούτε με βιώσιμη ανάπτυξη τής πόλης
    μας. Όμως η έλλειψη σχεδιασμού ουσιαστικού και συνολικού μπορεί να μας αναγκάσει να καταφύγουμε στην
    Ελληνική Δικαιοσύνη ‘η ακόμα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση προκειμένου να αναγκάσουμε τίς αρμόδιες αρχές
    να διορθώσουν αστοχίες, να εξαλείψουν καταφανώς επικίνδυνα σημεία για την ασφάλεια πεζών και οχημάτων
    ,ώστε να μην αναζητάμε εκ των υστέρων ευθύνες για οτιδήποτε συμβεί και να διερευνηθούν θέματα κακής
    διάθεσης κονδυλίων της Ε.Ε. Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να γίνει στην πόλη, ένας παράλογος και περιττός
    πειραματισμός.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σχολεία: Νέα βιβλία στο Δημοτικό από τον Σεπτέμβριο

    Με την ένταξη της Λογοτεχνίας στο σχολικό πρόγραμμα, πραγματοποιούνται...

    Τζο Μπάιντεν: «Σε 100 ημέρες αυτή η νέα κυβέρνηση έκανε τόσες ζημιές και τόση καταστροφή»

    Κατακεραύνωσε ο Τζο Μπάιντεν, τον Ντόναλντ Τραμπ στην πρώτη δημόσιά του παρέμβαση από...

    ΠΑΤΡΑ: Πτώμα εντοπίστηκε σε διαμέρισμα στην Ανθούπολη

    Πτώμα εντοπίστηκε σε διαμέρισμα στην οδό Αλεξανδρουπόλεως, στην Πάτρα,...

    Οι αθλητικές μεταδόσεις 16/4/2025

    14:00 Novasports Start Βίκος Cola Elite NEON Cup 14:00 COSMOTE...