Πρόκειται κυρίως για εξειδικευμένα ή υπερπολυτελή brands, αλλά και ορισμένες εταιρείες με περιορισμένη εμπορική παρουσία.
Παρακάτω παρουσιάζονται οι μάρκες που δεν έχουν πραγματοποιήσει καμία ταξινόμηση νέου ΙΧ στην Ελλάδα το 2025 (έως και Απρίλιο), καθώς και το πού και πόσες πωλήσεις έχουν καταφέρει στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Μάρκα | Πωλήσεις στην Ελλάδα | Πωλήσεις στην Ευρώπη (έως Μάρτιο 2025) | Κύριες αγορές στην Ευρώπη |
Bugatti | 0 | 30 | Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία |
Aston Martin | 0 | 600 (Q1 2025) | Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία |
Lotus | 0 | 700 (Q1 2025) | Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία |

- Bugatti: Δεν διαθέτει εκπροσώπηση στην Ελλάδα και τα ελάχιστα οχήματά της προορίζονται για συλλέκτες στην Κεντρική και Νότια Ευρώπη. Έχει πραγματοποιήσει πωλήσεις σε αγορές όπως η Ιταλία και η Ισπανία.
- Aston Martin: Παρότι απουσιάζει από την ελληνική αγορά, καταγράφει πωλήσεις σε αγορές πολυτελείας όπως η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, με θετική δυναμική το 2025.
- Lotus: Με την εμπορική της στροφή στα ηλεκτρικά SUV, καταγράφει αυξημένες πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, χωρίς όμως καμία ταξινόμηση στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.
Η απουσία αυτών των μαρκών από τις ελληνικές ταξινομήσεις αντικατοπτρίζει είτε την απουσία δικτύου είτε την υπερεξειδικευμένη ή περιορισμένη εμπορική τους στόχευση. Ωστόσο, η παρουσία τους σε άλλες αγορές της Ευρώπης δείχνει ότι εξακολουθούν να διαθέτουν ενεργό ρόλο στη διεθνή σκηνή.
