Ώρα Πατρών: Ποια η στρατηγική της Δημοτικής αρχής για την υπογειοποίηση του τρένου;

    Ημερομηνία:

    Στην ανακοίνωση της δημοτικής κίνησης Ώρα Πατρών σχετικά με την υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα αναφέρεται:

    Η πρόταση της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για επίγεια διέλευση του τρένου δεν ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία. ‘Ήταν λογικό επακόλουθο της πολιτικής της και έφερε τρικυμίες στην πόλη.

    Μετά τις εκλογές του 2019 οι τρεις πρώτες πολιτικές επιλογές της Νέας Δημοκρατίας ήταν:
    Ακυρώνει τη λειτουργία της Νομικής σχολής.
    Να σταματήσει το έργο που γινόταν στην Πατρών Πύργου.
    Να σταματήσει την υπογειοποίηση του τρένου.
    Η υπογειοποίηση του τρένου ήταν υπόσχεση και δέσμευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα είχε προχωρήσει στην παρουσίαση σχετικών προμελετών σε Δήμαρχο, Περιφερειάρχη και φορείς των Νοέμβριο του 2018.
    Υπογειοποίηση από Ρίο έως Άγιο Διονύσιο, αξιοποίηση της έκτασης πράσινο, ποδηλατόδρομος κ.α, λειτουργία του προαστιακού, υπογειοποίηση από Άγιο Διονύσιο έως το νέο λιμάνι που περιλάμβανε και δύο γραμμές τραμ ή ελαφριού τρένου στον αστικό ιστό της πόλης (διαπραγμάτευση με Δήμο και φορείς).
    Ο υπουργός της Ν.Δ. κ. Καραμανλής απαντά ότι δεν υπάρχουν προμελέτες και φάκελοι και ότι πρόκειται για ένα φαραωνικό έργο που θα στοιχίσει 700 εκατομμύρια.
    Αποδεικνύεται ότι ψεύδεται ασύστολα, στην δε συνάντηση στην Αθήνα με το Δημοτικό Συμβούλιο Πατρών συμπεριφέρεται προσβλητικά και υπόσχεται ότι θα έρθει στην Πάτρα τέλος του 2019.
    Ήρθε τον Ιούλιο του 2020 στο 8ο συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης στην Πάτρα υπόσχεται ότι θα γίνει μερική υπογειοποίηση των 5,16χλμ με κάθοδο πριν την οδό Κανελλοπούλου και άνοδο στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων.

    “Ήρθα για να σας πω την αλήθεια, εμείς δεν κοροϊδεύουμε τον κόσμο, 1 ώρα και 40 λεπτά Πάτρα-Αθήνα” είπε και παρουσίασε ωραίες μακέτες με βίντεο…

    https://www.youtube.com/watch?v=dnSrOPyUXBc

    Η παράταξή μας επειδή σωστά εκτίμησε την παρελκυστική πολιτική της κυβέρνησης προχώρησε σε “ακτιβίστικη” κίνηση με πανό μαζί με άλλους φορείς έξω από την Αχαΐα Κλάους.

    Η Δημοτική αρχή του κ. Πελετίδη, δέσμια στην νεφελώδη, καιροσκοπική πολιτική του ΚΚΕ και στα τεχνητά διλήμματα (τι Πλαστήρας τι Παπάγος, πέντε κόμματα μία πολιτική..) έχασε τις ευκαιρίες.
    Η πρώτη θέση που είχε διατυπώσει άλλωστε ήταν το τρένο να περάσει από τη μεγάλη περιμετρική, για να πραγματοποιήσει στροφή 180⁰ και να προσγειωθεί στην πραγματικότητα για υπογειοποίηση, ενώ ήδη είχε επιτευχθεί από τις προηγούμενες δημοτικές αρχές υπογειοποίηση σε τμήμα του Ρίου και του Αγ. Βασιλείου.

    Έδωσε πολύτιμο χρόνο στην Νέα Δημοκρατία να παίζει τα παιχνίδια ότι δεν υπάρχουν μελέτες, ενώ τις είχε στα συρτάρια της.
    Μετά από πιέσεις της παράταξής μας και της αντιπολίτευσης, όρισε κινητοποίηση πορεία ως το Ρίο 2022 που ωστόσο ακύρωσε, λόγω δήθεν κακών καιρικών συνθηκών (διαψεύστηκε ),με υπόσχεση ότι θα οριστεί άλλη ημερομηνία….Ακόμη αναμένουμε….

    Την είχαμε καλέσει να συμμετάσχει στην κινητοποίηση έξω από την Αχαΐα Κλάους όταν ήρθε ο Καραμανλής με άλλους φορείς, αρνήθηκε…
    Προεκλογικά φωτογραφιζόταν με την πρώην υφυπουργό υποδομών στο Δημαρχείο γιατί αλλάξαν 800m τους δοκούς της σιδηροδρομικής γραμμής, από την εποχή του Τρικούπη. Προεκλογική περίοδος ήταν βόλευε και τους δύο να παρουσιάσουν ΜΕΓΑΛΟ έργο..
    Μήπως εν τέλει βολεύει αυτό το παιχνίδι, ώστε να δημιουργεί αντιπάλους και να προβάλει την πολιτική μαύρο άσπρο;

    Μήπως αρέσκεται στο να δημιουργεί εχθρούς και να ξιφομαχεί ως άλλος Δον Κιχώτης τους ανεμόμυλους;
    Μήπως εφαρμόζει την πολιτική του ΚΚΕ; Όσο χειρότερα για την κοινωνία τόσο καλύτερα;
    Ποια η στρατηγική από το 2019 μέχρι σήμερα για το τρένο αλλά και για άλλα μεγάλα προβλήματα της πόλης, πώς τα διεκδικεί;

    Εξαντλήθηκε η επαναστατικότητα, με πορείες στην Αθήνα, στην γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, αντισυγκεντρώσεις, με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ;
    Καταναλώσατε την ενέργειά σας, προτάσσοντας ανυπακοή, αντισυμβατικότητα, ανυποταξία την περίοδο 2015 -2019 ή κιοτέψατε;
    Πομπώδη λόγια, μεγαλοστομίες, δημαγωγία, λαϊκισμός και ύβρεις (νενέκοι).
    Η Δημοτική αρχή και ο κ. Πελετίδης χτίζουν τα διλήμματα από τώρα για τις ερχόμενες εκλογές.
    Διαφωνούμε με τη ρητορική του και την ανερμάτιστη, κομματική πολιτική του.
    Άμεσα να συγκληθεί το Δημοτικό συμβούλιο να επιβεβαιώσει και να επικαιροποιήσει την ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου 16/10/19 για υπόγεια διέλευση του τρένου από Ρίο έως Νέο Λιμάνι, να χαράξει στρατηγική διεκδίκησης σε συνεργασία με τους φορείς της πόλης..

    ICECAP
    Ώρα Πατρών: Ποια η στρατηγική της Δημοτικής αρχής για την υπογειοποίηση του τρένου;
    Ώρα Πατρών: Ποια η στρατηγική της Δημοτικής αρχής για την υπογειοποίηση του τρένου;
    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος: Κέρδισε τα 100.000 ευρώ ο Φίλιππος Μπεκιάρης

    Το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι γνώσεων «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» συνεχίζει να...

    «Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να γίνει δεύτερη και τρίτη συναυλία του ΛΕΞ», λέει ο γενικός διευθυντής του ΟΑΚΑ

    Περισσότερες από μία συναυλίες του ΛΕΞ  πρόκειται να πραγματοποιηθούν στο ΟΑΚΑ, καθώς...