Οι κάτοικοι των Μποζαϊτίκων αλλά και άλλων περιοχών είναι ανάστατοι. Πέρασε ήδη 40 μέρες από τότε που είχε ανακοινωθεί πώς θα ολοκληρωνόταν η αποκατάσταση της Γέφυρας της Περιμετρικής η οποία είχε καταρρεύσει με αποτέλεσμα ένας άνθρωπος να χάσει την ζωή του, και ακόμη το έργο είναι σε εξέλιξη. Και όπως τους ανακοίνωσαν η Γέφυρα αναμένεται να παραδοθεί… στις 12 Αυγούστου με βάση το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε η κατασκευάστρια εταιρεία! Το θέμα είχε φθάσει μέχρι τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος Χαράλαμπο Μπονάνο ο οποίος είχε πιέσει αφενός μεν για να λάβει απαντήσεις και αφετέρου για να ολοκληρωθεί το έργο το συντομότερο δυνατό. Η καθυστέρηση στην παράδοση της γέφυρας σε κυκλοφορία, έχει προκαλέσει προβλήματα στις μετακινήσεις κατοίκων κυρίως των βορειοανατολικών περιοχών της πόλης, οι οποίοι διαμαρτύρονται και ζητούν ενημέρωση σε σχέση με την πορεία υλοποίησης του έργου. Ας μην ξεχνάμε ότι αν κάποιος κάνει χρήση της Περιμετρικής για να φθάσει στις βόρειες συνοικίες της Πάτρας θα πρέπει να πάει… στο Ρίο και από εκεί να επιστρέψει… στα Μποζαϊτικα!
Σύμφωνα με την ενημέρωση της κατασκευάστριας εταιρείας με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα που υπεβλήθη στις 25/10/2024 η ολοκλήρωση των εργασιών προβλεπόταν στις 14/4/2025, και στηρίζονταν στην εκτίμηση πως η έγκριση της μελέτης θα γινόταν το αργότερο μέχρι 31/10/2014, αλλά και σε δύο τεχνικές παραδοχές:
-στην διατήρηση των ικριωμάτων και ξυλοτύπου που είχε ήδη τοποθετηθεί για την παλιά μελέτη με μικροδιορθώσεις
– στην καθαίρεση των θωρακίων της υφιστάμενης γέφυρας με μηχανικά μέσα.

Ωστόσο, όπως λέει η εταιρεία, προέκυψαν προβλήματα με πρώτο το γεγονός ότι η έγκριση της μελέτης, που θα γινόταν το αργότερο μέχρι 31/10/2014, έγινε τελικά στις 5/12/2024, ήτοι καθυστέρηση 5 εβδομάδων.
Επίσης πρόβλημα υπήρξε και με τη διατήρηση των ικριωμάτων και ξυλοτύπου που είχε ήδη τοποθετηθεί για την παλιά μελέτη με μικροδιορθώσεις
Όταν απευθύνθηκαν οι αρμόδιοι του έργου στην εταιρεία για τον έλεγχο των υφιστάμενων ικριωμάτων, δοκών και ξυλοτύπου, διαπιστώθηκε ότι η ανύψωση των ικριωμάτων κατά 10 εκατοστά (λόγω της αντίστοιχης μείωσης του πάχους της πλάκας) δημιουργούσε πρόβλημα λυγισμού και γι’ αυτό απαιτήθηκε η πλήρης αναθεώρηση της μελέτης ικριωμάτων με αποτέλεσμα την αποξήλωση των παλιών ικριωμάτων, των δοκών και του ξυλοτύπου και την τοποθέτησή τους με τον τρόπο που προέβλεπε η νέα μελέτη. Η εργασία αυτή έγινε κάτω από συνθήκες κυκλοφορίας αφού κάτω από τα ικριώματα περνά η οδός Διοδώρου. Η προβλεπόμενη διαδικασία τροποποίηση της μελέτης, αποσυναρμολόγησης και επανατοποθέτησης των ικριωμάτων στις οριστικές θέσεις επέφερε μια καθυστέρηση περίπου 2 μηνών.
Τρίτος παράγοντας ήταν η καθαίρεση των θωρακίων της υφιστάμενης γέφυρας με μηχανικά μέσα. Ήδη από τις αρχές Ιανουαρίου με βάση το χρονοδιάγραμμα εργασιών όπως λέει η εταιρεία, κινητοποιήθηκε ο απαραίτητος μηχανικός εξοπλισμός για τις εργασίες καθαίρεσης των θωρακίων της υφιστάμενης γέφυρας του αριστερού κλάδου. Ωστόσο, στην πράξη αυτό αποδείχτηκε αδύνατο και έτσι η καθαίρεσή τους συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε με κομπρεσέρ και χειρωνακτική εργασία. Αυτό δημιούργησε μία επιπλέον καθυστέρηση περίπου ενός ακόμη μην. Όλα αυτά, λέει η κατασκευάστρια εταιρεία, επέφεραν συνδυαστικά συνολική καθυστέρηση της τάξης των τεσσάρων μηνών, με αποτέλεσμα η παράδοση της γέφυρας να προβλέπεται για την 12η Αυγούστου 2025.