Temu: Βουτιά 25% για τις πωλήσεις στις ΗΠΑ λόγω δασμών

    Ημερομηνία:

    Σε κατήφορο οι πωλήσεις της Temu στις ΗΠΑ, καθώς η διαδικτυακή αγορά μειώνει δραστικά τις δαπάνες για διαφήμιση που στοχεύει τους Αμερικανούς καταναλωτές μετά την επιβολή δασμών από τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.

    Σε σύγκριση με πέρυσι, οι εβδομαδιαίες πωλήσεις της Temu μειώθηκαν κατά περισσότερο από 25% κατά την περίοδο από τις 11 Μαΐου έως τις 8 Ιουνίου, σύμφωνα με την Bloomberg Second Measure, η οποία αναλύει δεδομένα πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που διαχειρίζονται οι Shein, Walmart Inc. και Amazon.com Inc., όπου οι εβδομαδιαίες πωλήσεις έχουν επιστρέψει σε ετήσια αύξηση από την εμπορική εκεχειρία του Τραμπ με την Κίνα στα μέσα Μαΐου.

    Η επιδείνωση της πτώσης των πωλήσεων συνοδεύεται από τη μείωση των διαφημιστικών δαπανών της Temu, μια απότομη αλλαγή στρατηγικής μετά τις μεγάλες δαπάνες που πραγματοποίησε πέρυσι για να προσελκύσει την προσοχή των Αμερικανών καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένης της προβολής διαφημίσεων κατά τη διάρκεια του Super Bowl.

    Από τη δημιουργία χιλιάδων έως δεκάδων χιλιάδων νέων διαφημίσεων καθημερινά πριν από τις 10 Απριλίου, ο αριθμός τους έχει πλέον μειωθεί σε δεκάδες ή ακόμη και μονοψήφιους αριθμούς, με ορισμένες ημέρες του Ιουνίου να μην παρουσιάζουν καμία νέα διαφήμιση, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης AppGrowing Global.

    «Η αύξηση των πωλήσεων της Temu ήταν πάντα συνδεδεμένη με τις επιθετικές διαφημίσεις της», δήλωσε ο Wu Yanwei, διευθυντής περιεχομένου της YouCloud, μητρικής εταιρείας της AppGrowing. «Η απότομη επιβράδυνση των διαφημιστικών δαπανών πιθανόν να σταματήσει την ανάπτυξη» στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Wu, σημειώνοντας ότι η Temu κατευθύνει τις διαφημιστικές δαπάνες προς άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης.

    Αν και αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένα τα στοιχεία για τις πωλήσεις και τις διαφημίσεις, ένας εκπρόσωπος της Temu δήλωσε ότι η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικούς εμπόρους σε όλες τις περιοχές για να προσφέρει σταθερές τιμές στους καταναλωτές, σύμφωνα με το Bloomberg.

    Η Temu και οι κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως η Shein, βασίζονταν για χρόνια στην απαλλαγή από δασμούς για μικρά δέματα, ώστε να στέλνουν φθηνά ρούχα και είδη οικιακής χρήσης στους Αμερικανούς καταναλωτές χωρίς δασμούς. Αφού ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ κάλυψε αυτό το κενό φέτος, έχασαν σε μεγάλο βαθμό την ελκυστικότητα των εκπτώσεων που προσέλκυε τους Αμερικανούς αγοραστές.

    Η διαφήμιση της Shein στις ΗΠΑ παρέμεινε πιο σταθερή από αυτή της Temu, με τον αριθμό των νέων διαφημίσεων τις περισσότερες ημέρες του έτους να κυμαίνεται από δεκάδες έως μερικές εκατοντάδες, σύμφωνα με την AppGrowing Global.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: “Εφυγε” ο Γιώργος Γεωργαντόπουλος – ΦΩΤΟ

    Θρήνος στην οικογένεια του γνωστού Πατρινού και πρώην Μίστερ...

    «Έθαψα το παιδί μου μόνη»: Το σκοτεινό παρελθόν της βασίλισσας της καθαριότητας – Bιασμοί, κακοποίηση και μοναξιά

    Ήταν θυελλώδης, δυνατή και αμφιλεγόμενη. Η Κιμ Γούντμπερν δεν φοβήθηκε ποτέ...

    Μάικλ Έρικ Κουρίλα, ο επονομαζόμενος «Γορίλας»: Ο στρατηγός που πιέζει τον Τραμπ να χτυπήσει με βόμβες «bunker buster» το Ιράν

    Η στρατηγική του Ντόναλντ Τραμπ απέναντι στο Ιράν φαίνεται να διαμορφώνεται από έναν...

    Δ.Ο.Υ. Αιγίου-Ενισχύεται με προσωπικό και πολλαπλασιάζει τους ελέγχους

    Έδρα στο Αίγιο θα έχουν φέτος πολλοί φοροελεγκτές της...