Με συνολικό μερίδιο άνω του 9%, σχεδόν 1 στους 10 Έλληνες επέλεξε να αγοράσει ένα νέο μοντέλο Renault ή Dacia, από τη σύγχρονη και πλούσια γκάμα μοντέλων και των δύο μαρκών.
Πιο συγκεκριμένα, η Dacia, με 636 ταξινομήσεις, τερμάτισε στην 6η θέση των συνολικών πωλήσεων, ενώ η Renault, με 595 πωλήσεις, τερμάτισε 8η. Αξίζει να σημειωθεί πως η Dacia στην Ελλάδα, ακολουθώντας την ευρωπαϊκή δυναμική της, βρέθηκε στην 4η θέση των πωλήσεων λιανικής.
Από πλευράς μοντέλων, το κραταιό Renault Clio, βρέθηκε στην 6η θέση των πωλήσεων συνολικά από τα μοντέλα όλων των κατηγοριών, σε όλα τα κανάλια πώλησης. Αντιστοίχως, στην 9η θέση βρέθηκε το Dacia Sandero. Και τα δύο best sellers εδραιώνουν περαιτέρω τη θέση των Renault και Dacia στην ελληνική αγορά.
Παράλληλα, ο Ιούλιος ήταν ένας ενθουσιώδης μήνας, από πλευράς πωλήσεων, και στη Γαλλία για τη Renault. Πιο συγκεκριμένα, η Renault αναδείχτηκε 1η μάρκα σε πωλήσεις επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων, με μερίδιο 16,9%. Επίσης, η Renault τερμάτισε 1η στις πωλήσεις επιβατικών, με μερίδιο 14%. Την 1η θέση η Renault σημείωσε στα ηλεκτρικά (με μερίδιο 22,1%), στα υβριδικά (με μερίδιο 31,7%), αλλά και στα επαγγελματικά οχήματα (με μερίδιο 27,6%), με τα Master, Trafic και Kangoo να καταλαμβάνουν αντιστοίχως τις 3 πρώτες θέσεις στο podium των πωλήσεων. Τέλος, το Renault Clio, στέφτηκε βασιλιάς, ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής αγοράς.
To Renault Group συνεχίζει με αυτον τον τρόπο συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην Ελλάδα κάτι που συνέβαλε και η Grand Automotive Hellas που είναι πλέον στο στο τιμόνι, ως επίσημος εισαγωγέας των μαρκών στην ελληνική αγορά.