Πριν από περίπου είκοσι χρόνια, η Bugatti Veyron άλλαξε για πάντα το τοπίο των supercars, φέρνοντας πρώτη φορά την τετραψήφια ισχύ σε μοντέλο παραγωγής.
Το «θηρίο» αυτό εξοπλίζεται με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες των 744 ίππων ο καθένας, φτάνοντας συνολικά τα 3.109 άλογα.
Παρά την απίστευτη δύναμη, η BYD δεν έχει ξεκαθαρίσει αν το αυτοκίνητο θα λειτουργεί πάντα στο μέγιστο της ισχύος ή αν θα υπάρχει περιορισμός για ευκολότερη οδήγηση.
Σχεδιαστικά, το Track Edition διατηρεί τη βασική αισθητική του «απλού» U9, αλλά με μικρές αναβαθμίσεις που στοχεύουν στην αεροδυναμική υπεροχή.
Νέος εμπρός διαχωριστής αυξάνει την κάθετη δύναμη στους τροχούς, ενώ η χρήση carbon στην οροφή και οι 20αρες ζάντες με ελαστικά 325/30 προσθέτουν αίσθηση αγωνιστικού χαρακτήρα.
Το πίσω μέρος με το εντυπωσιακό σπόιλερ και μεγάλο διαχύτη παραμένει πιστό στη φιλοσοφία του μοντέλου.
Το απλό U9 έχει ήδη δοκιμαστεί στα 391,9 χλμ/ώρα, με λιγότερους ίππους, κάτι που προοιωνίζει ότι το Track Edition μπορεί να φτάσει σε ακόμα πιο θεαματικές επιδόσεις.
Η μάχη των ηλεκτρικών υπεραυτοκινήτων μόλις έγινε πιο ενδιαφέρουσα. Και το YangWang U9 Track Edition δείχνει ξεκάθαρα ότι οι Κινέζοι είναι αποφασισμένοι να κυριαρχήσουν και σε αυτό το πεδίο.