Η Ferrari παρουσίασε το νέο της supercar, την 849 Testarossa, που παίρνει τη θέση της SF90 Stradale στην κορυφή της γκάμας. Πρόκειται για μία plug-in υβριδική berlinetta, η οποία συνδυάζει τρεις ηλεκτροκινητήρες με τον κεντρικά τοποθετημένο twin-turbo V8, αποδίδοντας συνολικά 1.050 ίππους, 50 περισσότερους από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η ονομασία Testarossa επιστρέφει για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ’80, παραπέμποντας τόσο στη θρυλική Testarossa του 1984 όσο και στις αγωνιστικές ρίζες της Ferrari από το 1956.


Μαζί με τους 220 ίππους που συνεισφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες, η απόδοση φτάνει σε κορυφαία επίπεδα για μοντέλο παραγωγής της Ferrari. Το υβριδικό σύστημα βασίζεται στην εμπειρία της Scuderia στη Formula 1, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα εξασφαλίζουν αφενός την τετρακίνηση και αφετέρου το torque vectoring.
Ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας υπάρχει στον πίσω άξονα. Η μπαταρία του συστήματος έχεις ενεργειακή χωρητικότητα 7,45 kWh και επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 25 χιλιομέτρων.

Η Ferrari επένδυσε στη μείωση του βάρους και έτσι παρά την αύξηση της ισχύος και την πολυπλοκότητα του υβριδικού συστήματος, η 849 Testarossa ζυγίζει το ίδιο με την SF90 Stradale και μπορεί να επιδείξει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο στην ιστορία της μάρκας.

Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από αγωνιστικά των ’70s και περιλαμβάνει ενεργά στοιχεία, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται κάθετη δύναμη 415 κιλών στα 250 χλμ./ώρα (+25 σε σχέση με την SF90). Ταυτόχρονα η ψύξη του κινητήρα και των φρένων έχει βελτιωθεί κατά 15%.

Το εσωτερικό έχει μια πιο οδηγοκεντρική διάταξη και το νέο τιμόνι έχει πλέον συμβατικά μπουτόν, ανάμεσά τους και το κλασικό πλέον κόκκινο κουμπί εκκίνησης. Το HMI είναι πιο απλό και πιο εύχρηστο, ενώ η εργονομία βελτιώθηκε με την καλύτερη τοποθέτηση διακοπτών και ενδείξεων. Η καμπίνα συνδυάζει φουτουριστική αισθητική με αναφορές στο παρελθόν, με λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το πρωτότυπο F80 και τις καθαρές γραμμές των κλασικών berlinetta.

Η Testarossa διαθέτει και έκδοση Assetto Fiorano για όσους αναζητούν ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα. Αυτή περιλαμβάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου για μείωση βάρους κατά 30 κιλά, αγωνιστικές αναρτήσεις και επιθετικότερο αεροδυναμικό πακέτο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με αποκλειστικές ζάντες carbon 20 ιντσών και ειδικά ελαστικά.

Η ηχητική εμπειρία έχει αναβαθμιστεί ώστε ο V8 να παραμένει κεντρικό στοιχείο της ταυτότητας του αυτοκινήτου, με καθαρότερους τόνους σε όλο το φάσμα στροφών και εκρηκτική ένταση κοντά στον κόφτη στις 8.300 σ.α.λ. Η αίσθηση ενισχύεται από μια νέα λογική αλλαγής σχέσεων που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης, η Ferrari ενσωμάτωσε όλα τα σύγχρονα ADAS, με έμφαση στη διακριτική τους λειτουργία ώστε να μην παρεμβαίνουν στην οδηγική εμπειρία, αλλά να εξασφαλίζουν άνεση και ασφάλεια όταν χρειάζεται.

Το νέο μοντέλο συνοδεύεται από επταετές πρόγραμμα συντήρησης και προγράμματα επέκτασης εγγύησης που περιλαμβάνουν ακόμη και αντικατάσταση μπαταρίας υψηλής τάσης χωρίς επιπλέον κόστος. Με αυτόν τον τρόπο, η Ferrari στοχεύει να διατηρήσει την απόδοση και την αξία του αυτοκινήτου στο πέρασμα του χρόνου.
Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 2,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από τα 330 χλμ./ώρα, ενώ η τιμή της στην Κεντρική Ευρώπη θα είναι γύρω στις 460.000 ευρώ.