Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Ημερομηνία:

    Η Ferrari παρουσίασε το νέο της supercar, την 849 Testarossa, που παίρνει τη θέση της SF90 Stradale στην κορυφή της γκάμας. Πρόκειται για μία plug-in υβριδική berlinetta, η οποία συνδυάζει τρεις ηλεκτροκινητήρες με τον κεντρικά τοποθετημένο twin-turbo V8, αποδίδοντας συνολικά 1.050 ίππους, 50 περισσότερους από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η ονομασία Testarossa επιστρέφει για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ’80, παραπέμποντας τόσο στη θρυλική Testarossa του 1984 όσο και στις αγωνιστικές ρίζες της Ferrari από το 1956.

    H καρδιά της 849 Testarossa είναι ο επανασχεδιασμένος V8 των 3.900 κυβικών που αποδίδει πλέον 830 ίππους χάρη στα νέα turbo, τα  μεγαλύτερα που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Ferrari παραγωγής.
    Φλίγκος
    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Μαζί με τους 220 ίππους που συνεισφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες, η απόδοση φτάνει σε κορυφαία επίπεδα για μοντέλο παραγωγής της Ferrari. Το υβριδικό σύστημα βασίζεται στην εμπειρία της Scuderia στη Formula 1,  ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα εξασφαλίζουν αφενός την τετρακίνηση και αφετέρου το torque vectoring.

    Ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας υπάρχει στον πίσω άξονα. Η μπαταρία του συστήματος έχεις ενεργειακή χωρητικότητα 7,45 kWh και επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως 25 χιλιομέτρων.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Η Ferrari επένδυσε στη μείωση του βάρους και έτσι παρά την αύξηση της ισχύος και την πολυπλοκότητα του υβριδικού συστήματος, η 849 Testarossa ζυγίζει το ίδιο με την SF90 Stradale και μπορεί να επιδείξει την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο στην ιστορία της μάρκας.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από αγωνιστικά των ’70s και περιλαμβάνει ενεργά στοιχεία, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται κάθετη δύναμη 415 κιλών στα 250 χλμ./ώρα (+25 σε σχέση με την SF90). Ταυτόχρονα η ψύξη του κινητήρα και των φρένων έχει βελτιωθεί κατά 15%.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Το εσωτερικό έχει μια πιο οδηγοκεντρική διάταξη και το νέο τιμόνι έχει πλέον συμβατικά μπουτόν, ανάμεσά τους και το κλασικό πλέον κόκκινο κουμπί εκκίνησης. Το HMI είναι πιο απλό και πιο εύχρηστο, ενώ η εργονομία βελτιώθηκε με την καλύτερη τοποθέτηση διακοπτών και ενδείξεων. Η καμπίνα συνδυάζει φουτουριστική αισθητική με αναφορές στο παρελθόν, με λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το πρωτότυπο F80 και τις καθαρές γραμμές των κλασικών berlinetta.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Η Testarossa διαθέτει και έκδοση Assetto Fiorano για όσους αναζητούν ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα. Αυτή περιλαμβάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου για μείωση βάρους κατά 30 κιλά, αγωνιστικές αναρτήσεις και επιθετικότερο αεροδυναμικό πακέτο, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με αποκλειστικές ζάντες carbon 20 ιντσών και ειδικά ελαστικά.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Η ηχητική εμπειρία έχει αναβαθμιστεί ώστε ο V8 να παραμένει κεντρικό στοιχείο της ταυτότητας του αυτοκινήτου, με καθαρότερους τόνους σε όλο το φάσμα στροφών και εκρηκτική ένταση κοντά στον κόφτη στις 8.300 σ.α.λ. Η αίσθηση ενισχύεται από μια νέα λογική αλλαγής σχέσεων που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης, η Ferrari ενσωμάτωσε όλα τα σύγχρονα ADAS, με έμφαση στη διακριτική τους λειτουργία ώστε να μην παρεμβαίνουν στην οδηγική εμπειρία, αλλά να εξασφαλίζουν άνεση και ασφάλεια όταν χρειάζεται.

    Επίσημο: Αυτή είναι η καινούργια Ferrari 849 Testarossa

    Το νέο μοντέλο συνοδεύεται από επταετές πρόγραμμα συντήρησης και προγράμματα επέκτασης εγγύησης που περιλαμβάνουν ακόμη και αντικατάσταση μπαταρίας υψηλής τάσης χωρίς επιπλέον κόστος. Με αυτόν τον τρόπο, η Ferrari στοχεύει να διατηρήσει την απόδοση και την αξία του αυτοκινήτου στο πέρασμα του χρόνου.

    Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 2,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα πάνω από τα 330 χλμ./ώρα, ενώ η τιμή της στην Κεντρική Ευρώπη θα είναι γύρω στις 460.000 ευρώ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πάτρα: Γνωστή εταιρεία ήθελε ακίνητο στη Μαιζώνος αλλά… άλλαξε γνώμη λόγω ενοικίων

    του Αχιλλέα Ροδίτη Το πώς ο πεζόδρομος της Μαιζώνος επηρεάζει...

    Πάτρα: Η Δημοτική αρχή σε σχολεία για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

    Ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης και μέλη της Δημοτικής...

    Πάτρα: Smart παρέσυρε 15χρονο ποδηλάτη! Πανικός στην Ακτή Δυμαίων – φωτό

    Πανικός το μεσημέρι στην οδό Ακτή Δυμαίων στο ύψος...

    Σε διεθνή έκθεση στο Αμβούργο για την κρουαζιέρα, Σακελλαρόπουλος και Κουνάβης – φωτό

    Σε έκθεση κρουαζιέρας στο Αμβούργο (τη μεγαλύτερη έκθεση στην...