Κι όμως, η κινεζική Dreame Technology, γνωστή για τις ηλεκτρικές σκούπες της, μόλις παρουσίασε τις πρώτες ψηφιακές αποδόσεις του παρθενικού της αυτοκινήτου και η ομοιότητά του με τη Bugatti Chiron είναι τέτοια που κάνει τα νομικά τμήματα της Γαλλικής φίρμας να ακονίζουν ήδη τα «ξίφη» τους.

Η χαρακτηριστική πέταλη-μάσκα, η κεντρική ραχοκοκαλιά και το «C» στο προφίλ παραπέμπουν απευθείας στο δημιούργημα της Bugatti, μόνο που εδώ το μεταξόνιο μοιάζει επιμηκυμένο κατά σχεδόν ένα μέτρο.


Η Dreame φιλοδοξεί να παρουσιάσει πρωτότυπο του μοντέλου στη CES του Λας Βέγκας, τον Ιανουάριο του 2026, επιχειρώντας έτσι ένα εκκωφαντικό ντεμπούτο στη διεθνή σκηνή.
Στόχος της είναι η επίσημη είσοδος στην αυτοκινητοβιομηχανία το 2027 με ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο που, κατά δήλωση της, θα ξεπερνά σε επιδόσεις τις Bugatti και Koenigsegg.
Το εσωτερικό δείχνει περισσότερο «κινεζικό» και λιγότερο δανεισμένο. Αντί για τον λιτό πίνακα οργάνων της Chiron, συναντάμε μεγάλες οθόνες αφής, επιβεβαιώνοντας ότι μιλάμε για μια διαφορετική, πιο ψηφιακή φιλοσοφία.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε μόλις το 2017 και αυτοχαρακτηρίζεται «η κινεζική απάντηση στην Apple», δεν κρύβει τις ευρωπαϊκές της φιλοδοξίες. Σύμφωνα με κινεζικά μέσα, αναζητά χώρο για νέο εργοστάσιο στο Βερολίνο, σε απόσταση αναπνοής από το Gigafactory της Tesla. Την ίδια στιγμή, φέρεται να βρίσκεται σε συζητήσεις με τη γαλλική BNP Paribas για τη χρηματοδότηση του φιλόδοξου εγχειρήματος.

Η σύγκριση με τη Bugatti είναι αναπόφευκτη: η Chiron με τον θρυλικό W16 κινητήρα των 1.500 ίππων και η διάδοχός της, Tourbillon, με το υβριδικό V12 των 1.800 ίππων, αποτελούν benchmarks του υπεραυτοκινήτου. Η Dreame, ωστόσο, υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική λύση που θα ξεπερνά σε απόδοση τα παραπάνω μεγαθήρια.
Το ερώτημα, βέβαια, είναι άλλο: θα αφήσει η Bugatti αναπάντητη μια τόσο προκλητική «αντιγραφή» ή θα σύρει την κινεζική εταιρεία στα δικαστήρια; Όπως και να έχει, η υπόθεση Dreame αναμένεται να σηκώσει αρκετή σκόνη –και όχι να τη ρουφήξει– στον κόσμο των υπεραυτοκινήτων.