του Νίκου Κοντοέ, πρώην προέδρου ΤΕΕ Δυτ. Ελλάδας
Η απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στη Μαρίνα και το παρακείμενο κατάστημα (πρώην Λάγιος), δεν ειναι μόνο δυσφήμηση για την Πόλη, δεν αποτελεί απλά αισθητική ρύπανση αλλά εγκυμονεί και σοβαρούς κινδύνους για τους εξυπηρετούμενους ιδιοκτήτες σκαφών και τους διερχόμενους πολίτες.
Η Δημοτική Αρχή, ο Δήμος γενικότερα, δεν είναι σε θέση να λειτουργήσουν τη Μαρίνα με στοιχειώδη, έστω, επάρκεια. Δεν διαθέτουν την απαιτούμενη τεχνογνωσία ούτε εξειδικευμένη υπηρεσία για τη λειτουργία και συντήρηση της.


Η καλλίτερη λύση, κατά την άποψη μου, είναι η σύναψη προγραμματικής σύμβασης ή σύμβασης παραχώρησης του Δήμου με τον ΟΛΠΑ( Οργανισμό Λιμένα Πατρών) έναντι ετήσιου ανταλλάγματος επι του κύκλου εργασιών(τζίρου).
Ο ΟΛΠΑ διαθέτει την απαραίτητη γνώση και εμπειρία για τις απαιτούμενες τεχνικές μελέτες και έργα εκσυγχρονισμού και επισκευής των υφιστάμενων υποδομών και εγκαταστάσεων καθώς και για τη λειτουργία της Μαρίνας στη συνέχεια.
Επι πλέον ο ΟΛΠΑ θα διαθέτει, με αυτό τον τρόπο, μια συμπληρωματική υποδομή της γειτνιάζουσας Μαρίνας mega yacht της κεντρικής λιμενολεκάνης του παλαιού λιμένα, παρέχοντας του προφανές πλεονέκτημα.
Από μια τέτοια συνεργασία για το Δήμο, τον ΟΛΠΑ και την πόλη μόνο οφέλη θα προκύψουν.