Το μοντέλο πίσω από το Conrad Corfu αποτελεί παράδειγμα της συγχώνευσης του διεθνούς με το τοπικό. Από τη μία πλευρά βρίσκεται η Hilton, ένας κολοσσός της φιλοξενίας, με το Conrad να αποτελεί το κορυφαίο brand πολυτελείας του ομίλου. Από την άλλη, η κρητικής καταγωγής οικογένεια Τρούλη, ιδιοκτήτρια του ακινήτου μέσω της Numo Corfu, φέρνει κάτι που κανένας διεθνής όμιλος δεν μπορεί να αγοράσει: την αυθεντική κατανόηση της ελληνικής κουλτούρας και το πάθος για φιλοξενία που πηγάζει από την ίδια τη γη.
Η συνεργασία αυτή έχει ήδη δοκιμαστεί και έχει αποδειχθεί επιτυχής στο Royal Senses Resort στην Κρήτη. Τώρα, με τα 136 δωμάτια, πολλά με ιδιωτικές πισίνες και θέα στο Ιόνιο, το Conrad Corfu αντιπροσωπεύει την εξέλιξη αυτού του μοντέλου. Η Hilton προσφέρει το δίκτυο, την τεχνογνωσία και την πρόσβαση στο πρόγραμμα πιστότητας Hilton Honors. Η οικογένεια Τρούλη προσφέρει κάτι πιο άυλο αλλά εξίσου πολύτιμο: την ψυχή.





Παρατηρώντας τους χώρους του resort, έστω και μόνο μέσα από τις απεικονίσεις, γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι ο σχεδιασμός δεν είναι απλώς λειτουργικός. Είναι αφήγηση. Η νεοκλασική κομψότητα της Παλιάς Πόλης της Κέρκυρας, η νοσταλγική αίγλη της δεκαετίας του 1960, η βαθιά ριζωμένη τοπική κληρονομιά, όλα συγχωνεύονται σε μια αισθητική που είναι ταυτόχρονα ρετρό και υπερσύγχρονη: Οι διώροφες βίλες με τις ιδιωτικές πισίνες, οι τρεις θερμαινόμενες πισίνες, εσωτερική και εξωτερικές, το κέντρο ευεξίας και σπα, περιτριγυρισμένο από κήπους και υδάτινα στοιχεία. Τα τρία εστιατόριά του, το Aperto A La Carte με τη μεσογειακή-ιταλική κουζίνα, το Kumquat Main Restaurant που τιμά την παράδοση του Ιονίου και το The Coast Pool Restaurant-Bar που μεταμορφώνεται από χαλαρό ημερήσιο σε κομψό βραδινό, προσφέρουν όλα μαζί μια σύνθεση από εμπειρίες. Το Kids’ Club, σχεδιασμένο σε συνεργασία με την εξειδικευμένη Worldwide Kids, εμπνέεται από τη φύση, με ξύλινες κατασκευές και προσεκτικά επιμελημένες δραστηριότητες. Αλλά η ουσία του σχεδιασμού βρίσκεται στον τρόπο που το resort συνδιαλέγονται με τον τόπο.




Η πρόκληση του υπερτουρισμού και η απάντηση της βιώσιμης πολυτέλειας
Το Conrad Corfu ανοίγει σε μια κρίσιμη στιγμή για την Κέρκυρα. Οπως πολλοί δημοφιλείς μεσογειακοί προορισμοί, το νησί βρίσκεται αντιμέτωπο με την πίεση του υπερτουρισμού, τη φθορά των υποδομών, την εξάντληση των φυσικών πόρων, την απειλή για την πολιτιστική κληρονομιά. Οι τοπικές αρχές, έχουν ήδη αποφασίσει μια στρατηγική στροφή: απομάκρυνση από τον μαζικό τουρισμό και κίνηση προς έναν βιώσιμο τουρισμό πολυτελείας υψηλότερης ποιότητας.
Εδώ ακριβώς, το Conrad Corfu έρχεται να λειτουργήσει ως καταλύτης. Το μοντέλο, λιγότεροι επισκέπτες με υψηλότερη δαπάνη, μεγιστοποιεί το οικονομικό όφελος για την τοπική κοινωνία, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το Conrad Corfu αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Hilton στην Ελλάδα, με το αδελφό-project Conrad Athens The Ilisian -τη μεταμόρφωση του ιστορικού Hilton Αθηνών- να εστιάζει στην αστική πολυτέλεια.




* Το Conrad Corfu θα ανοίξει τον Μάιο του 2026 στην περιοχή Μώλος της Κέρκυρας, περίπου 40 χιλιόμετρα από το διεθνές αεροδρόμιο του νησιού.