Οι πωλήσεις της Cyber Monday αυξήθηκαν μεν στις ΗΠΑ, αλλά υστέρησαν ξανά έναντι της Black Friday για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, σύμφωνα με την Adobe, καθώς οι καταναλωτές ξεκίνησαν νωρίτερα τα ψώνια, εντοπίζοντας πιο συμφέρουσες προσφορές.
Οι Αμερικανοί ξόδεψαν 14,25 δισ. δολάρια κάνοντας ψώνια διαδικτυακά τη Cyber Monday, σημειώνοντας άνοδο 7,1% σε ετήσια βάση. Η αύξηση, ωστόσο, ήταν χαμηλότερη από το +9,1% της Black Friday, μεταδίδει το Bloomberg. Συνολικά, οι online αγορές στο διάστημα από την Ημέρα των Ευχαριστιών (Πέμπτη) έως και τη Cyber Monday ανήλθαν σε 44,2 δισ. δολάρια, αυξημένες κατά 7,7%.
«Οι συνεχείς και έντονες προσφορές κατά τη διάρκεια της Cyber Week έφεραν τους καταναλωτές νωρίτερα στο ταμείο, διαμορφώνοντας ένα περιβάλλον όπου η Black Friday αμφισβητεί πλέον κυριαρχικά τη Cyber Monday», δήλωσε ο Βιβέκ Παντιά, επικεφαλής αναλυτής στο Adobe Digital Insights.
Οι αγορές της Cyber Monday ξεκίνησαν πιο αργά από το αναμενόμενο, αλλά ενισχύθηκαν σημαντικά προς το τέλος της ημέρας.
Πώς κινήθηκε η Ευρώπη
Παρόμοια εικόνα καταγράφει και η Salesforce, η οποία παρακολουθεί συναλλαγές 1,5 δισ. καταναλωτών. Σύμφωνα με τα στοιχεία της, οι παγκόσμιες online πωλήσεις –κυρίως στην Ευρώπη– αυξήθηκαν κατά 7%, ρυθμός ελαφρώς ταχύτερος από το 6% των ΗΠΑ.
Η εταιρεία σημειώνει ότι συνήθως αυτή η τάση είναι αντίστροφη, ωστόσο φέτος οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται από δασμούς, αβεβαιότητα λόγω της πολιτικής αντιπαράθεσης και επιβράδυνση της αγοράς εργασίας, ενώ η Ευρώπη επωφελείται από τα διαδοχικά μειωμένα επιτόκια του τελευταίου έτους.




