Αίγιο-Ρίο: Σε τροχιά προετοιμασίας το σιδηροδρομικό έργο

    Ημερομηνία:

    Σε τροχιά προετοιμασίας μπαίνει το σιδηροδρομικό έργο από Ροδοδάφνη μέχρι Ρίο, που αφορά στο σύγχρονο τρένο της διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής από Κιάτο προς Πάτρα, μετά και την απόφαση της ΕΡΓΟΣΕ να επικαιροποιηθούν οι μελέτες και να συνεχιστεί η εκτέλεσή του.
    Κατά πληροφορίες θα υπάρχουν αλλαγές σε περιβαλλοντικούς όρους, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό και με αυτές εν τέλει θα δημοπρατηθεί εντός του καλοκαιριού με χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ 2014-2020 ύψους 130 εκατ. ευρώ, από Αθήνα.
    GYMALL
    Το νέο αυτό τμήμα – που θα μπορεί να λειτουργήσει κι ως εμπορική γραμμή – θ’ αρχίσει μετά τον λειτουργούντα Σταθμό του Αιγίου και θα φτάνει ως τα ήδη εκτελούμενα έργα μεταξύ Ψαθοπύργου και Ρίου, συνολικής ακτίνας 32 χλμ.
    Η μεγάλη εργολαβία διατηρεί σε κάθε περίπτωση τις στάσεις που θα κάνει η σύγχρονη αμαξοστοιχία σε: Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα και Καμάρες Αιγιάλειας, Ψαθόπυργο, Αραχωβίτικα, Αγιο Βασίλειο, Ρίο και Μποζαΐτικα Πάτρας, για να αποβιβάσει ταξιδιώτες με αυτό τον τελικό προορισμό, σε 100 λεπτά από την ελλαδική πρωτεύουσα, κάτι που καλώς εχόντων των εργασιών, εφόσον και το Τμήμα Ρίο – Λιμάνι Πατρών ξεκινήσει να φτιάχνεται μέσα στο 2022, θα γίνει πραγματικότητα το 2025.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ξεπέρασαν τα 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις των McDonald’s στην Ελλάδα

    Ξεπέρασε το φράγμα των €100 εκατ. σε τζίρο πέρυσι...

    Τράπεζες: Στο προσκήνιο ο 5ος πυλώνας και ο «γάμος» Αττικής – Παγκρήτιας

    Στο προσκήνιο θα βρεθεί το αμέσως επόμενο διάστημα ο πέμπτος...

    Μονάδα «Νίκος Κούρκουλος»: Νοσηλεία για 68.700 ασθενείς με καρκίνο σε δύο χρόνια στο Θεαγένειο

    Σημαντικό θεραπευτικό, υγειονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα στο ογκολογικό τοπίο...

    Πρόστιμο 21.140 ευρώ σε οδηγό μηχανής που πέρασε 12 κόκκινα φανάρια

    Περισσότερα από 10 κόκκινα φανάρια πέρασε ένας μοτοσυκλετιστής προκειμένου να αποφύγει...