Φτάνει στην “πόρτα” της Πάτρας η ηλεκτροκίνηση του τρένου

    Ημερομηνία:

    Σημαντικές εξελίξεις αναμένονται μέχρι το Πάσχα για την σιδηροδρομικής γραμμή στο κομμάτι από τη Ροδοδάφνη Αιγίου μέχρι το Ρίο της Πάτρας.

    Μετά την διεξαγωγή των διαγωνισμών για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λάρισα-Βόλος και τη σηματοδότηση στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, η ΕΡΓΟΣΕ προετοιμάζει δύο ακόμα έργα.

    Πρόκειται για: 

    Φλίγκος

    -την εργολαβία ολοκλήρωσης και λειτουργίας της νέας διπλής γραμμής Αίγιο (Ροδοδάφνη)-Ρίο.

    GLEARNET

    – τη Β`φάσης του Κεντρικού Σταθμού της Αθήνας και

    Σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο έργα θα προκηρυχθούν μέχρι το Πάσχα. Η ΕΡΓΟΣΕ μέσα στο έτος θα βάλει μπρος όλες τις εργολαβίες που έχουν χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

    Το έργο ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία του τμήματοςς Αίγιο-Ρίο,  είναι το πλέον σημαντικό έργο για το εθνικό μας δίκτυο. Η εργολαβία αφορά την εγκατάσταση γραμμών, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, ETCS αλλά και την κατασκευή των νέων σταθμών του τμήματος.

    Στο τμήμα αυτό, είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες που προετοιμάζουν το έδαφος (υποδομή) κάτω από τις γραμμές και ως εκ τούτου έχουν συντελεστεί όλες οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις.

    Όταν ολοκληρωθεί το έργο το σύγχρονο ηλεκτροκίνητο τρένο θα μπορεί να φτάσει στην πόρτα της Πάτρας, δηλαδή στο Ρίο. Το κόστος του έργου αγγίζει τα 130 εκατ. ευρώ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συνεδριάζει την Τετάρτη το ΚΥΣΕΑ υπό τον πρωθυπουργό

    Συνεδριάζει αύριο Τετάρτη στις 11:00 υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο...

    Αγωγή 15 δισ. δολαρίων από τον Donald Trump κατά των New York Times

    Αγωγή ύψους 15 δισ. δολαρίων σε βάρος των New...

    Το Λουξεμβούργο αναγνωρίζει το κράτος της Παλαιστίνης

    Το Λουξεμβούργο σκοπεύει να αναγνωρίσει το κράτος της Παλαιστίνης, όπως ανακοίνωσαν ο...

    «Πουλάμε πολλές αηδίες» – Πώς ο Steve Jobs έσωσε την Apple 90 ημέρες πριν τη χρεοκοπία

    16 Σεπτεμβρίου 1997 Ο Steve Jobs επιστρέφει ως προσωρινός CEO...