Μπορεί η κρουαζιέρα Αίγιο-Τριζόνια την επομένη από την ημέρα της Παναγίας, να εξελίχθηκε διαφορετικά ως προς το προγραμματισμένο δρομολόγιο, αλλά όλοι οι επιβάτες είχαν να λένε για τον υποδειγματικό επαγγελματισμό του καπετάνιου και της εταιρείας.
Διότι δεν γύρισαν διά θαλάσσης όπως ήξεραν αλλά κάνοντας διά στεριάς ολόκληρο τον κύκλο. Συνέβη το απόγευμα, κατά την ολοκλήρωση της μίνι κρουαζιέρας που είχε ξεκινήσει από το λιμάνι του Αιγίου, το πρωί της ίδιας μέρας, στο πλαίσιο των κρουαζιερών που προσφάτως εγκαινίασε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Αιγίου, για την διαδρομή «Αίγιο – Τριζόνια».
Οι ταξιδιώτες απόλαυσαν το μπάνιο τους και φαγητό στο γραφικό νησί και το απόγευμα πήραν τον δρόμο της επιστροφής, αρχικά με το πλοίο, όπως ήταν στο πρόγραμμα. Αλλά στ’ ανοιχτά, διαπιστώθηκε έντονος κυματισμός, με τα στοιχεία των ειδικών οργάνων να δείχνουν ότι εκείνη την ώρα στη θάλασσα επικρατούσαν κύματα της τάξης των 5 με 6 μποφόρ.
Ο καπετάνιος θα μπορούσε να δοκιμάσει το πέρασμα, ίσως αν ήταν μόνος του να το έκανε με επιτυχία, όμως προτίμησε να μην βάλει τους επιβάτες σε περιπέτεια, έστω κι αν ήταν σίγουρος ότι θα ήταν αίσιο το τέλος της.
Αποφάσισε την επιστροφή στην περιοχή Γλύφα, απέναντι απ’ τα Τριζόνια, αφού ταυτόχρονα ειδοποίησε το Λιμεναρχείο Αιγίου και την Εταιρεία, ώστε να μεριμνήσει για την ασφαλή και χωρίς ταλαιπωρία επιστροφή των επιβατών.
Οι ταξιδιώτες αποβιβάστηκαν απ’ το σκάφος και επιβιβάστηκαν σε πούλμαν που μετέβη στο λιμανάκι για να τους παραλάβει και κατέληξαν στο Αίγιο οδικώς, μέσω της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου και της νέας εθνικής οδού Πατρών – Κορίνθου.
Αν και θ’ ανέμενε κανείς να ακούσει παράπονα για… «ταλαιπωρία» κι άλλα σχετικά, το μόνο που συνέβη ήταν πως άπαντες οι ταξιδιώτες έδιναν συγχαρητήρια για την αντιμετώπιση τους αλλά κυρίως επευφημούσαν τον καπετάνιο του σκάφους που αποφάσισε να μην ρισκάρει, ούτε για αστείο, την ακεραιότητα τους, έστω κι αν τους γύρισε στο Αίγιο μέσω άλλης διαδρομής.
ΑΠΟΡΙΑ
Ωστόσο, υπάρχει και η… άλλη πλευρά. Αυτή που θέτει αυτοβούλως ερωτήματα σε σχέση με το αν είχαν εξεταστεί όλες οι προδιαγραφές και οι συνθήκες που συνήθως επικρατούν στην περιοχή και στον Κορινθιακό κόλπο, πριν δρομολογηθεί το σκάφος και προτού διαφημιστεί απ’ τον Δήμο της Αιγιάλειας και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, η έναρξη κρουαζιερών.
Για πολλούς, το να πνέουν 5 και 6 μποφόρ στην ανοικτή θαλάσσια περιοχή του Κορινθιακού, σε τέτοια εποχή, είναι απολύτως συνηθισμένο και αναμενόμενο. Έτσι, εύλογα διατυπώνουν το ερώτημα – απορία: Κάθε φορά που θα ΄χει τόσα μποφόρ, οι επιβάτες θα πληρώνουν για κρουαζιέρα αλλά θα γυρίζουν οδικώς;