Ακρίβεια: Έρχεται η νέα εφαρμογή για καταγγελίες φαινομένων κερδοσκοπίας με ένα «κλικ» από το κινητό

    Ημερομηνία:

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να τεθεί σε λειτουργία μια νέα εφαρμογή που ετοιμάζει η Γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης στη μάχη κατά της ακρίβειας.

    Από το Φθινόπωρο οι καταναλωτές θα μπορούν να προχωρούν σε καταγγελίες για φαινόμενα κερδοσκοπίας με το πάτημα ενός κουμπιού από το κινητό τους τηλέφωνο.

    Με στόχο να γίνουν οι τιμές σε βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα και υπηρεσίες πιο ανταγωνιστικές, εντός του Φθινοπώρου αναμένεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, να είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές μια νέα εφαρμογή για τα κινητά τους τηλέφωνα, μέσα από την οποία θα μπορούν να κάνουν εύκολα και γρήγορα τις καταγγελίες τους, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να αποστείλουν στις ελεγκτικές Αρχές του υπουργείου Ανάπτυξης φωτογραφίες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση κινητοποίηση των ελεγκτών.
    Φλίγκος

    Ειδικότερα οι ελεγκτές του υπουργείου Ανάπτυξης, αφού λαμβάνουν τις καταγγελίες θα μπορούν πολύ πιο γρήγορα και εύκολα να διασταυρώνουν τα στοιχεία έχοντας μάλιστα την δυνατότητα να αποστέλλουν άμεσα και ηλεκτρονικά το πρόστιμο στην επιχείρηση που παραβαίνει τον νόμο, χωρίς να απαιτείται καν επιτόπιος έλεγχος.

    Επίσης στο e-katanalotis θα υπάρχει πλέον ειδική ειδοποίηση με τα σημεία όπου καθημερινά θα διαμορφώνεται η χαμηλότερη τιμή ανά προϊόν.

    GLEARNET

    Μέτρα για την ακρίβεια

    Το πιο σημαντικό «όπλο» που έχουν στη διάθεσή τους οι ελεγκτές αφορά την απαγόρευση προσφορών για τρεις μήνες σε προϊόντα που έχουν ανατιμηθεί.

    Αναλυτικά εάν μια επιχείρηση έχει προβεί σε μια έκπτωση στα προϊόντα που πουλάει για παράδειγμα 10% ή τα διαθέτουν σε καθεστώς προσφοράς 1+1 δώρο, πρέπει να σταματήσει τις εν λόγω προωθητικές ενέργειες εάν προχωρήσει στην οποιαδήποτε ανατίμηση όσο μικρή και εάν είναι. Ένα μέτρο μάλιστα που σύμφωνα πάντα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να μονιμοποιηθεί, μετά τις 30 Οκτωβρίου, καθώς οι εκπτώσεις και οι προσφορές αποτελούν την βασικότερη στρατηγική των εταιρειών για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων τους.

    Την ίδια στιγμή όμως παράταση έως τις 31 Οκτωβρίου έχει δώσει το υπουργείο Ανάπτυξης για το Καλάθι του Νοικοκυριού,  αλλά και σε μέτρα που αφορούν την ανακοίνωση τιμών οπωροκηπευτικών στις υπηρεσίες του υπουργείου.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Pasta alla Vodka: H συνταγή με τη μεθυστική σάλτσα που απογειώνει τα ζυμαρικά

    Η συνταγή για pasta alla vodka αποτελεί την απόδειξη πως ο...

    5Χ5: Ο Θάνος Κιούσης επιστρέφει δυναμικά – Πότε κάνει πρεμιέρα

    Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι «5Χ5» με τον ταλαντούχο Θάνο Κιούση,...

    Στυτική δυσλειτουργία: «Xτυπά» 2 στους 3 άνδρες κάτω των 40 ετών – Στο στόχαστρο και οι 20χρονοι

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%cf%83%cf%84%cf%85%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b4%cf%85%cf%83%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1-x%cf%84%cf%85%cf%80%ce%ac-2-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-3/

    Πάτρα: Τα αυτοκίνητα στο κέντρο… δεν κινούνται!

    Δεν ξέρουμε πώς, πότε και σε ποιον βαθμό θα...