ΑΚΡΙΒΕΙΑ: «Ψαλιδίζουμε» βασικές ανάγκες – Κάνουμε μπάνιο λιγότερες φορές και δεν χρησιμοποιούμε φούρνο

    Ημερομηνία:

     Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ένωσης, τα αποτελέσματα που προέκυψαν μεταξύ άλλων είναι:

    Σε τακτική συντήρηση και επισκευή της κατοικίας τους προβαίνει πάντα το 4,8%. Το 59,9% δηλώνουν ότι τελευταία φορά που συντήρησαν την κατοικία τους ήταν τα τελευταία τρία ή περισσότερο από πέντε χρόνια.

    Οι καταναλωτές που μείωσαν το ποσοστό θέρμανσης της κατοικίας τους σε μεγάλο βαθμό αποτελούν το 86,8%. Το 91,3% χαμηλώνει ή κλείνει τη θέρμανση τις νυχτερινές ώρες του ύπνου.

    Σε ποσοστό 40%, οι καταναλωτές μειώνουν τις φορές που κάνουν μπάνιο ενώ οι περισσότεροι προτιμούν ένα γρήγορο ντους αντί για μπάνιο (73,5%).
    Το 74,4% δηλώνει ότι αποφεύγει τη χρήση του φούρνου της ηλεκτρικής κουζίνας. Το ποσοστό όσων μείωσαν το καθημερινό μαγείρεμα είναι 57%.

    Στην ερώτηση αν πραγματοποιούν αγορές από το καλάθι του νοικοκυριού, η πλειονότητα το 83 % απαντά αρνητικά. Το 71 % αναφέρουν ότι το καλάθι του νοικοκυριού δε συμβάλλει κα­θόλου στη μείωση κόστους τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης του νοικοκυριού τους.

    Από τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό οι καταναλωτές θεωρούν πρωταρχική τους ανάγκη να καλύψουν το κόστος των τροφίμων (73,2%). Δευτερεύουσα αλλά εξίσου σημαντική ανάγκη θεωρούν την κάλυψη του κόστους ιατρικής περίθαλψης (59,8%), στη συνέχεια της θέρμανσης (54,3%) και τέλος του ενοικίου/ δανείου κατοικίας (53,9%). Η ψυχαγωγία για τους περισσότερους αξιολογείται από καθόλου έως μέτρια σημαντική (77,4%), όπως η προσωπική φροντίδα (70,2%) και η ένδυση (76,10%).
    Οι καταναλωτές μείωσαν τη μετακίνηση με Ι.Χ. (77,3%) ενώ σημαντικό ποσοστό μείωσε την αγορά τροφίμων και τα λοιπών βασικών ειδών πρώ­της ανάγκης (55,6% και

    65,10% αντίστοιχα). Το 83,5 % επιλέγουν να προβούν σε περικοπή δαπανών για την προσωπική τους φροντίδα και το 90,4 % για την ένδυση / υπόδηση.

    6 στους 10 καταναλωτές αδυνατούν να καλύψουν τη δαπάνη για μία εβδομάδα διακοπές το χρόνο. .

    Σχετικά με τις διατροφικές συνήθειες, μία φορά την εβδομάδα μπορεί να καταναλώνει κρέας το 41,3%. Με βάση τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό, ψάρι μία φορά την εβδομάδα καταναλώνει το 52,3%. Το ίδιο φαί­νεται να συμβαίνει και για τα πουλερικά, αφού μόλις μία φορά καταναλώνεται από το 55,9%.
    7 στους 10 ερω­τώμενους επιλέγουν να αγοράζουν τρόφιμα με βάση την προσφορά και την χαμηλότερη τιμή.

    Το 91,5% επιθυμούν να αγοράζουν προϊόντα απ’ ευ­θείας από τους παραγωγούς χωρίς τη μεσολάβηση μεσαζόντων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ανδρέας Παναγιωτόπουλος: «Απτόητη η κυβέρνηση ιδιωτικοποιεί τώρα και τις μεταμοσχεύσεις»

    Σε δήλωσή του ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας...

    Ανήλικοι παραβάτες: Μήπως η κοινωνία μας έχει αρχίσει να φοβάται τα παιδιά της; Ένας ψυχίατρος απαντά

    Στις μέρες μας το θέμα της παραβατικότητας των ανηλίκων απασχολεί ιδιαίτερα...

    Θάνος Μικρούτσικος: Συναυλία – αφιέρωμα στα μελοποιημένα τραγούδια του

    «Άφησέ με να’ ρθω μαζί σου»: Ο στίχος αυτός...

    Γενική απεργία στις 20 Νοεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν – Τι θα γίνει με τα μέσα μεταφοράς

    Σε γενική απεργία καλούν την Τετάρτη 20 Νοεμβρίου ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Σε σχετική τους...
    Best Shop