Ο λόγος για την πολυεθνική εταιτρεία πώλησης ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και οικιακών συσκευών Media Markt, η οποία ξεκινάει το συγκεκριμένο εγχείρημα από την Γερμανία…
Εφόσον η προσπάθεια αυτή αποδειχθεί επιτυχής, θα διευρυνθεί σε ολόκληρη την Ε.Ε., καθώς πλέον μπορεί να το κάνει σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό νομικό πλαίσιο. Σημειώστε πως ότι η Media Markt της Ισπανίας έχει ήδη συνεργαστεί με τη Volvo και τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα είναι ήδη διαθέσιμα στα ράφια της.
Σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, το νέο επιχειρηματικό σχέδιο δεν θα περιοριστεί μόνο στα μεγάλα καταστήματα, αλλά θα διευρυνθεί και στα μικρότερα υποκαταστήματα των περιφερειών, τα οποία θα πωλούν προς το παρόν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και nanocars.
Με αυτόν τον τρόπο, ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα χρειαστεί να επισκεφθεί το μόνο το κεντρικό κατάστημα για την επιλογή του νέου του αυτοκινήτου, αλλά θα μπορεί να το κάνει παράλληλα με τα ψώνια του και στα μικρά καταστήματα της αλυσίδας.
Η αλήθεια είναι πως οι ρυθμοί ανάπτυξης της αυτοκίνησης, τραβάει σαν… μαγνήτης μεγάλους παίκτες της λιανικής πώλησης. Ομως το αυτοκίνητο -ακόμα και το ηλεκτρικό- δεν μπορεί να πωλείται όπως ένα ψυγείο και μία κουζίνα. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που ανάλογες προσπάθειες στο παρελθόν έχουν αποτύχει.