flamis.gr

Αναμονή διαρκείας στο… ακουστικό-Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων του ΕΦΚΑ Πάτρας

Με… τέσσερις μόλις τηλεφωνικές γραμμές, δύο για την Διοικητική Υπηρεσία του ΕΦΚΑ και άλλες δύο για την Υγειονομική Μονάδα του Βορείου Τομέα καλούνται να εξυπηρετηθούν εκατοντάδες ασφαλισμένοι της Πάτρας και της ευρύτερης περιοχής.
Ο λόγος, η εδώ και 2,5 μήνες βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο του κτιρίου του πρώην ΙΚΑ του Αγίου Αλεξίου.

Η ταλαιπωρία για τους ασφαλισμένους αλλά και τους υπαλλήλους της Μονάδας του ΕΦΚΑ του Αγίου Αλεξίου είναι απίστευτη.
Εν μέσω πανδημίας σ’ ένα κτίριο που στεγάζονται νευραλγικές κοινωνικές υπηρεσίες (ΚΕΠΑ, Φαρμακείο ΕΟΠΥΥ, Κέντρο Υγείας Βορείου Τομέα) καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη η τηλεφωνική επικοινωνία των ασφαλισμένων, την ώρα που η πρόσβαση στο χώρο γίνεται μόνο με ηλεκτρονικά ραντεβού.
Η «Γ» έγινε αποδέκτης έντονων διαμαρτυριών των ασφαλισμένων, οι οποίοι ζητούν να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα.
Αλλά και οι ίδιοι οι υπάλληλοι- όπως αναφέρουν στην «Γ» και οι συνδικαλιστές- γίνονται καθημερινά αποδέκτες της απόγνωσης και της αγανάκτησης των πολιτών ενώ πολλές φορές αναγκάζονται να καταγράφουν τα αιτήματα και για να τους εξυπηρετήσουν τους καλούν από τα… προσωπικά τους κινητά τηλέφωνα για να τους ενημερώσουν για το αίτημά τους.

Γνωμη

Comments are closed.