Αλλάζει ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι καταναλωτές από τις υπεραγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1.
Αρχίζουν να κόβονται οι εκπτώσεις αυτές. Επίσης, παρατηρείται ότι πλέον οι εταιρείες προϊόντων δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν.
Επιπλέον, εταιρείες πολλές εταιρείες για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή αποφασίζουν να μειώσουν τη ποσότητα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως:
Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.
Εκείνο πάντως που δεν πρέπει να μας προβληματίζει στην ελληνική αγορά είναι πως δεν παρατηρούνται και δεν θα έχουμε ελλείψεις.