![DIVICO](https://flamis.gr/wp-content/uploads/2024/12/DIVICO.png)
Ο Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ ίσως δεν φανταζόταν την τύχη του όταν συμφώνησε να υποδυθεί τον Κάρμι στην τηλεοπτική σειρά The Bear, έναν βασανισμένο, εσωστρεφή σεφ που προσπαθεί να τιμήσει τη μνήμη του αδερφού του και να υλοποιήσει παράλληλα το δικό του γαστρονομικό όνειρο, παλεύοντας σε κάθε βήμα με τους εσωτερικούς του δαίμονες. Και μολονότι το ντύσιμο του στη σειρά είναι απολύτως basic -πέρα από τη στολή των σεφ, τον βλέπουμε να φοράει διαρκώς ένα απλό, λευκό T-shirt, τζιν και συνήθως ένα μάλλινο πανωφόρι- το στιλ του έχει γίνει σημείο αναφοράς. Γιατί ποιο Τ-shirt εφαρμόζει τόσο τέλεια; Πού βρήκε αυτό το statement μπουφάν;
Πανικός επικράτησε και με τα λευκά αθλητικά παπούτσια της Vans λόγω της παγκόσμιας απήχησης του δυστοπικού Squid Game. Το 2021, αναφέρθηκε ότι οι πωλήσεις του μοντέλου αυξήθηκαν κατά 7.800%. Είναι γεγονός: μια νέα ευκαιρία ανατέλλει για τα fashion brands.
Η μόδα στη μεγάλη οθόνη πολύ πριν από τον Κάρμι
Τρία ονόματα: Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Στιβ ΜακΚουίν, Ρίτσαρντ Γκιρ. Ήταν το 1974, όταν ο Ralph Lauren σχεδίασε τα κοστούμια που φορούσε ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ στην ταινία Great Gatsby υπογράφοντας βέβαια και το θρυλικό ροζ κοστούμι του ήρωα που απέδειξε περίτρανα πως οι άντρες δεν πρέπει να φοβούνται κανένα χρώμα. Ο σχεδιαστής επιμελήθηκε την γκαρνταρόμπα και του Annie Hall το 1977. Πρόκειται για ανδρικά κομμάτια που φορέθηκαν από την… Νταϊάν Κίτον, η οποία έχει υιοθετήσει έκτοτε ανδρόγυνα στοιχεία και στο προσωπικό της λουκ.
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-1195887099-2048x1476.jpg)
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-517432044-2048x1363.jpg)
Ο Στιβ ΜακΚουίν έγραψε τη δική του ιστορία στο The Thomas Crown Affair (1968) με τα γυαλιά ηλίου Persol 714 που σήμερα θα είχαν γίνει “viral”. Ο ηθοποιός τα φόρεσε πάλι (πιθανώς το ίδιο ζευγάρι) στο Bullitt αλλά και στο The Getaway, το 1972. Έτσι το μοντέλο ταυτίστηκε μοιραία με εκείνον και μάλιστα πωλείται ακόμη από την ιταλική εταιρεία.
Κι έπειτα ήρθε ο Ρίτσαρντ Γκιρ και το American Gigolo, την ταινία- ορόσημο του 1980. Ο χαρακτήρας του, ο Τζούλιαν Κέι έγινε βούτυρο στο ψωμί για τον Armani που εκείνη την εποχή είχε κάνει τομή στη μόδα προτείνοντας πιο ανάλαφρα κοστούμια στους άντρες: χωρίς βάτες, χωρίς αυστηρότητα, ρούχα φτιαγμένα από ελαφρά υφάσματα που αφήνουν επιτέλους ελεύθερο το σώμα να κινηθεί.
Ίσως θυμάστε κι εσείς την χαρακτηριστική σκηνή στην οποία ο Τζούλιαν ανοίγει την ντουλάπα του και τοποθετεί στο κρεβάτι κοστούμια, πουκάμισα και γραβάτες, το ένα καλύτερο από το άλλο.
«Δέχτηκα γιατί είμαι μεγάλος θαυμαστής του κινηματογράφου και σκέφτηκα ότι θα ήταν ενδιαφέρον», έχει δηλώσει στο παρελθόν ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής. «Ο Ρίτσαρντ Γκιρ ήταν ο ιδανικός άνθρωπος για να παρουσιάσει το στυλ μου στις ΗΠΑ, σέξι και μοντέρνος, είχε ένα νέο είδος αρρενωπότητας» (σ.σ: ο Γκιρ ανέλαβε τον ρόλο όταν απέσυρε τη συμμετοχή του από το πρότζεκτ ο Τζον Τραβόλτα). «Δεν μπορούσα να φανταστώ τι αντίκτυπο θα είχε στην επιχείρησή μου», συνέχισε ο Armani. «Κοιτάζοντας πίσω, μπορείτε να δείτε πώς πραγματικά προανήγγειλε ένα νέο στυλ για τη δεκαετία του ’80».
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-140797616-2048x1640.jpg)
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/AmericanGigolo2-768x574.jpg)
O ίδιος έχει επιμεληθεί την γκαρνταρόμπα για σχεδόν 200 ταινίες, ανάμεσα στις οποίες και τα The Untouchables, Goodfellas, The Dark Knight, Pulp Fiction, The Wolf of Wall Street, Inglourious Basterds, Ocean’s Twelve (και Thirteen). «Το ντύσιμο βοηθάει στην αφήγηση μιας ιστορίας», έχει επισημάνει ο ιταλός μετρ. «Πιστεύω ότι οι άνδρες είναι πιο εύκολο να συσχετιστούν με έναν ήρωα που εμπλέκεται σε μια αφήγηση παρά με ένα μοντέλο σε μια εικόνα ή φωτογράφηση. Αυτές οι εικόνες μπορεί να είναι εντυπωσιακές και αξιομνημόνευτες, αλλά ένας χαρακτήρας σε μια ταινία δίνει στα ρούχα ζωή».
Στην πιο πρόσφατη σχετικά κινηματογραφική ιστορία, ίσως λίγοι γνωρίζουν πως ήταν η Miuccia Prada που σχεδίασε το μπλε κοστούμι του νεαρού Λεονάρντο Ντι Κάπριο και το λευκό φόρεμα της Κλερ Ντέινς (με τα φτερά αγγέλου) στο φαντασμαγορικό Romeo & Juliet του Μπαζ Λούρμαν. Η σχεδιάστρια δεν κάνει πολύ συχνά τέτοιου είδους συνεργασίες, όμως φαίνεται πως το σύμπαν του Λούρμαν την συγκινεί, καθώς η πρώτη τους συνεργασία δεν ήταν το Romeo & Juliet, αλλά η δική του εκδοχή για το Great Gatsby.
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-152764291-2048x1506.jpg)
![Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο Ανδρικά ρούχα που έκαναν τρελές πωλήσεις χάρη στον κινηματογράφο](https://www.newmoney.gr/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-168603201-2048x1326.jpg)
Όπως ανέφερε ο Armani το μεγάλο πλεονέκτημα στην ιδιότυπη πασαρέλα του κινηματογράφου είναι πως τα ρούχα δεν παρελαύνουν απλώς, αλλά αποτελούν μέρος της στάσης ζωής που επιλέγει ο ήρωας. Από τον γόη δισεκατομμυριούχο Thomas Crown που ενορχηστρώνει μια ληστεία για να μην βυθιστεί στην ανία, ως το αμερικάνικο όνειρο του Γκάτσμπυ και τον θαρραλέο Κάρμι που δεν τρομάζει μπροστά στις πληγές του, τα ανδρικά πρότυπα που προτείνουν οι σεναριογράφοι ακολουθούν τη δική τους φιλοσοφία και τη δική τους στιλιστική οδό.
![PhysioClinic](https://flamis.gr/wp-content/uploads/2025/01/physioclinic.jpg)