Μπορεί η κίνηση στο αεροδρόμιο του Αράξου να είναι αυξημένη σε σύγκριση με πέρυσι και τις προηγούμενες χρονιές που ακολούθησαν μετά από την πανδημία, αλλά μαζί με την κίνηση έχουν αυξηθεί ιδιαίτερα τα κενά σε υποδομές, όπως και οι ελλείψεις σε έμψυχο δυναμικό.
Το πρόβλημα ήταν γνωστό στους υπαλλήλους αφού εκεί υπήρχε ένα κλιματιστικό και λόγω της υγρασίας το κομμάτι της οροφής ήταν έτοιμο να πέσει, όπως και έγινε παρά τις επικλήσεις των ανθρώπων του αεροδρομίου προς τους αρμοδίους, δεν έγινε κάτι.
Όμως αυτό είναι το λιγότερο. Σύμφωνα με πληροφορίες τα προβλήματα σε υποδομές του αεροδρομίου είναι τεράστια. Ανά πάσα στιγμή εφόσον πέσει το ρεύμα το αεροδρόμιο του Αράξου θα νεκρωθεί αφού δεν λειτουργούν οι διακόπτες μεταγωγής που δίνουν ρεύμα στις γεννήτριες.
Επίσης, η καθίζηση του εδάφους στον χώρο υποδοχής των πούλμαν δεν έχει επιδιορθωθεί, η προκήρυξη μόλις πριν από λίγες ώρες βγήκε στον αέρα και περιλαμβάνει και άλλα αεροδρόμια, κάτι που σημαίνει ότι οι εργασίες θα καθυστερήσουν.
Το μόνο που έχει διορθωθεί είναι οι πυλώνες του φωτισμού (πάλι καλά να λέμε), ωστόσο, τα χόρτα γύρω από το αεροδρόμιο και τον περιβάλλοντα χώρο του είναι άκοπα και φτάνουν στον… ουρανό στο ύψος.
Με μόλις τέσσερα άτομα προσωπικό
Εικόνες που ασφαλώς δεν διαφημίζουν την περιοχή της Δυτικής Ελλάδας στα μάτια ενός ξένου τουρίστα που πατάει το πόδι του για πρώτη φορά στην χώρα μας, ερχόμενος για διακοπές.
Πέρα από τις υποδομές ακόμα μεγαλύτερα είναι τα προβλήματα που σχετίζονται με το έμψυχο δυναμικό. Από τα 13 άτομα τα πέντε έχουν μετατεθεί σε άλλα αεροδρόμια, ενώ από τα οχτώ που απέμειναν μόνο τα τέσσερα εργάζονται τα Σαββατοκύριακα αφού το υπουργείο αποφάσισε να κοπούν οι υπερωρίες.
Έτσι επί της ουσίας το αεροδρόμιο του Αράξου όσο υπερβολικό και αν φαίνεται αυτό λειτουργεί στην κορύφωση της τουριστικής σεζόν με μόλις τέσσερα άτομα. Μια χαρά δηλαδή…