Η Airbnb σχεδιάζει να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες πολυτελείας το επόμενο έτος, σε μια προσπάθεια να «κλέψει» περισσότερους ταξιδιώτες από τα ξενοδοχεία.
Η εταιρεία ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της πέρα από τα καταλύματα και τις εμπειρίες σε «υπηρεσίες που θα κάνουν καλύτερη τη διαμονή των επισκεπτών σε Airbnbs», δήλωσε ο Chief Business Officer Dave Stephenson σε συνέντευξή του στο περιθώριο των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού. Η Airbnb εξετάζει υπηρεσίες όπως προσωπικός σεφ, καθαριότητα στα μέσα της εβδομάδας ή βελτίωση της ευκολίας μεταφοράς και του check in, πρόσθεσε ο Stephenson.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, o ίδιος επανέλαβε τα σχόλια του οικονομικού διευθυντή Ellie Mertz, ο οποίος είχε αναφερθεί σε πιθανές προσθήκες όπως τα γεμάτα ψυγεία και οι υπηρεσίες σπα.
Ο Stephenson, του οποίου η σύζυγος είχε θεραπεία μασάζ κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στο Airbnb στο Παρίσι, δήλωσε ότι η εταιρεία μελετά νέες παροχές διερωτώμενη: Γιατί ένας ταξιδιώτης δεν θα έμενε σε ένα Airbnb και τι διευκολύνει τη διαμονή σε ένα ξενοδοχείο; Και, πώς μπορεί η εταιρεία να καταστήσει την αγορά της πιο ανοιχτή σε οικοδεσπότες και επισκέπτες;
Οι μετοχές της Airbnb σημείωναν άνοδο περίπου 1% στις 10:08 π.μ. στη Νέα Υόρκη.
Ξεχωριστά, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει την προσφορά δωματίων μπουτίκ ξενοδοχείων.
«Θα μας δείτε να συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε το HotelTonight ως μια δίοδο για να φέρουμε μπουτίκ ξενοδοχεία στην Airbnb», δήλωσε ο Stephenson, αναφερόμενος στην αγορά από την εταιρεία το 2019 της πλατφόρμας ξενοδοχειακών συμφωνιών HotelTonight.
Τα boutique καταλύματα είναι ένας «εξαιρετικός τρόπος για να ταξιδεύουν οι άνθρωποι», ειδικά για όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, πρόσθεσε ο Stephenson. «Μία ή δύο διανυκτερεύσεις μερικές φορές δεν είναι πάντα οι καλύτερες για την Airbnb, οι οποίες τείνουν να είναι μεγαλύτερης διάρκειας».