Με… φόρα συνεχίζει η πολωνική αλυσίδα Pepco, προσθέτοντας ένα ακόμη κατάστημα στο δίκτυό της στην Ελλάδα, αυτή τη φορά στην Αγία Παρασκευή.
Η εταιρεία, η οποία τον ερχόμενο Οκτώβριο συμπληρώνει έναν χρόνο παρουσίας στη χώρα μας, ανοίγει τώρα το 21ο κατάστημά της με στόχο τα 30 έως το τέλος της χρονιάς.
Το 2023 κινείται θετικά και σαφώς καλύτερα έναντι του 2022 όσον αφορά την επέκταση αλυσίδων στην ελληνική αγορά, αν ληφθούν υπόψη τα νούμερα που έχει συγκεντρώσει η γνωστή εταιρεία συμβούλων Cushman & Wakefield Proprius με 40 νέες μισθώσεις το β’ τρίμηνο του 2023 σε βασικές εμπορικές πιάτσες στην Αθήνα, 25% λιγότερες σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2023, αλλά 20% υψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2022.
Ιδού μερικές από τις νέες εξελίξεις στο εγχώριο λιανεμπόριο το β’ τρίμηνο του 2023: το τρίτο JD Sport έχει ανακοινωθεί ότι θα ανοίξει το δ’ τρίμηνο του 2023 στον Πύργο του Πειραιά, ενώ τα Zara και Zara Home ανακοίνωσαν την έναρξη λειτουργίας καταστήματος 5.850 τ.μ. στο ίδιο έργο.
Στη Γλυφάδα, εντοπίζεται το πρώτο κατάστημα Juicy Couture στην οδό Μεταξά 34 όπως και η Benetton στον Πειραιά, ενώ ένα νέο κατάστημα Hugo Boss άνοιξε στο «Golden Hall».
Η Chanel Boutique βρίσκεται πλέον με το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα στον πεζόδρομο της Βουκουρεστίου, δύο καταστήματα Nautica άνοιξαν στη Νέα Ιωνία και το «Golden Hall», ένα κατάστημα Πλαίσιο 1.450 τ.μ. στο Ηράκλειο Κρήτης και το μεγαλύτερο KFC στην Ελλάδα ήρθε στην πλατεία Αριστοτέλους της Θεσσαλονίκης.
Στη Θεσσαλονίκη επεκτάθηκε και η Tesla με ένα pop-up κατάστημα στο «Mediterranean Cosmos», ενώ στην Πάτρα λειτουργεί το νέο της κατάστημα η Sport Vision.