Μεγάλη καμπάνια σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού «τρέχει» εσχάτως για το project του Ελληνικού η LAMDA με στόχο τη διεθνοποίηση του project και την προσέλκυση αγοραστών από το εξωτερικό για τα σπίτια που σχεδιάζονται εντός της έκτασης του πρώην αεροδρομίου. Στο πλαίσιο αυτής της καμπάνιας το ‘’The Ellinikon’’ έχει ξεκινήσει να προβάλλεται στα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Το Λονδίνο, το Ντουμπάι, το Άμστερνταμ, η Κωνσταντινούπολη και το Χονγκ Κονγκ είναι μόνο μερικοί από τους βασικούς πρώτους σταθμούς σε αυτό το εγχείρημα, ενώ έως το τέλος του έτους, με βάση τον προγραμματισμό, θα φτάσει και στις μεγαλύτερες πόλεις των ΗΠΑ. Ακριβώς αυτή η προβολή έχει αυξήσει και τους ξένους αγοραστές για τα σπίτια, σύμφωνα με τους επιτελείς της LAMDA Development: Είναι ενδεικτικό ότι σε συνέχεια και της διεθνούς καμπάνιας που ξεκίνησε τον Μάρτιο και ενισχύεται τώρα για τη νέα οικιστική γειτονιά του Little Athens, το ποσοστό των ξένων που έχουν κλείσει συμφωνίες κρατήσεων έχει ανέβει στο 30%. Συνολικά, στη γειτονιά του Little Athens έχουν βγει περίπου 350 διαμερίσματα στην αγορά (από το τέλος του 2023 και μετά), έχουν κλείσει συμφωνίες με κρατήσεις από ενδιαφερόμενους αγοραστές για κοντά στα 210 διαμερίσματα ή περίπου 60% και από αυτά το 30% αφορούν ξένους αγοραστές (εκ των οποίων κι ένα μεγάλο ποσοστό από τις ΗΠΑ). Το αντίστοιχο ποσοστό για τις κατοικίες του παραλιακού μετώπου που είχαν βγει στην αγορά πρώτες, προ διετίας, αγοράστηκαν στην πλειονότητά τους από Ελληνες και σε ποσοστό μόλις 5 από ξένους.
Άρχισαν να εμφανίζονται ξένοι αγοραστές για τα σπίτια του Ελληνικού
Ημερομηνία: