Επτά και πλέον χρόνια λειτουργίας έκλεισε η Ολυμπία Οδός και σε αυτά τα χρόνια άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο μετακινούνται οι οδηγοί στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα.
Ποιος δεν θυμάται τα χρόνια που η διαδρομή αυτή ήταν μια δύσκολη υπόθεση σε έναν στενό δρόμο που είχε στοιχίσει πολλές ανθρώπινες ζωές. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, οι κορίνες που τοποθετήθηκαν κατά μήκος του δρόμου μείωσαν τα τροχαία, όμως η μετακίνηση πάνω στον άξονα έγινε μια δύσκολη υπόθεση.
Από το 2017 που ο νέος αυτοκινητόδρομος Κόρινθος-Πάτρα παραδόθηκε πλέον ως κλειστός αυτοκινητόδρομος, όλα άλλαξαν. Η Οδική Ασφάλεια, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, έχει αυξηθεί στα ανώτατα δυνατά επίπεδα. Με την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου με νέες υποδομές, όπως κόμβοι και σήραγγες, έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα, ειδικά τα θανατηφόρα κατά 96%, και έχει αυξηθεί η ασφάλεια των οδηγών.
Η αλλαγή αυτή συντελέστηκε με την παρέλευση του χρόνου με άμεσες και έμμεσες επιδράσεις. Οι άμεσες επιδράσεις ήταν η εξοικονόμηση χρόνου, η βελτίωση των συνθηκών ασφάλειας και μετακίνησης και οι επιδράσεις στο περιβάλλον.
Οι έμμεσες επιδράσεις έχουν να κάνουν με τον «περίγυρο» του αυτοκινητόδρομου, καθώς έφερε συχνά αλλαγές στη χρήση γης, ενώ υπήρξαν και κοινωνικές επιδράσεις. Αρκετές περιοχές μπόρεσαν να βελτιώσουν το αναπτυξιακό τους αποτύπωμα λόγω της Ολυμπίας Οδού.