ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΠΑΤΡΩΝ: ΝΑ γιατί αργούν τα λεωφορεία…

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    του Αχιλλέα Ροδίτη

    Ξεσπαθώνει o Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών κ. Γιάννης Ρήγας για το κυκλοφοριακό και για τις όσες αλλαγές έρχονται στο μέλλον στους δρόμους της πόλης. Μιλά για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα σε σχέση με το «τι φταίει» για τις συγκοινωνίες αλλά και κρούει τον κώδωνα κινδύνου για το μέλλον.

     

    «Μεταφέρω τόσο κόσμο, χιλιάδες άτομα, νέα παιδιά, κάθε πρωί, αλλά φτάνουν πολλές φορές στο πανεπιστήμιο με καθυστέρηση γιατί η πόλη είναι ένα μπάχαλο και η Κορίνθου απροσπέλαστος δρόμος γεμάτος διπλοπαρκαρισμένα», τονίζει ο κ. Ρήγας. Κι αυτή του η φράση αποτελεί ένα από τα πολλά σημεία που καυτηριάζει.

    «Έχω ζητήσει πολλές φορές, είτε με δημόσιες δηλώσεις, είτε με έγγραφα, να υπάρξει έλεγχος, να υπάρξει αστυνόμευση, να παρέμβει ο Δήμος θετικά ώστε στους δρόμους να μπορούν να κινούνται τα λεωφορεία. Έχω ζητήσει και ειδική λεωφορειακή λωρίδα στην Κορίνθου, αλλά τίποτα δεν έγινε…», προσθέτει ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας. Θετει για άλλη μία φορά προ των ευθυνών τους, τόσο τον Δήμο Πατρέων, όσο και την Ελληνική Αστυνομία και ζητά «επιτέλους να ασχοληθούν με το πρόβλημα και να μας διευκολύνουν να κάνουμε τη δουλειά μας και να προσφέρουμε υπηρεσίες γρήγορης μετακίνησης στον κόσμο». 

    Η ΑΥΤΟΨΙΑ

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Και πράγματι τα λεγόμενά του επαληθεύονται με μια απλή βόλτα νωρίς το πρωί που ήδη η Κορίνθου είναι γεμάτη διπλοπαρκαρισμένα όχι μόνο από ΙΧ αλλά και από φορτηγά που ξεφορτώνουν εμπόρευμα αλλά δεν μπορούν να κάνουν στάση στις ειδικές θέσεις επειδή είναι κατειλημμένες από παρανόμως παρκαρισμένα ΙΧ. Ένα απόλυτο μπάχαλο και χάος, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να εμποδίζονται στην ελεύθερη διέλευσή τους και να καθυστερούν.

    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ

    Ο κ. Ρήγας, εμφανίζεται επιφυλακτικός για το πώς θα είναι η κίνηση στην Πάτρα αν γίνουν οι αντιδρομήσεις. «Ήδη τώρα που έκλεισε η Μαιζώνος φαίνεται το πρόβλημα. Σκεφθείτε τι θα γίνει τότε», δηλώνει και καλεί τον Δήμο Πατρέων να επανεξετάσει την στάση του στο θέμα. Σημειώνοντας ότι σε καμιά μεγάλη πόλη στον κόσμο δεν έχουν γίνει τέτοια «πειράματα» και ότι ακόμα κι αν έχουν παρθεί αποφάσεις θα πρέπει να επανεξεταστούν με βάση τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα.

    ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ…

    «ΑΚΡΙΒΟ» ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;

    Τέλος, για το αν το εισιτήριο είναι φθηνό ή ακριβό, το Αστικό ΚΤΕΛ διά του Προέδρου του κάνει γνωστό κάτι που διαφεύγει πολλών. Ότι τα αστικά λεωφορεία της Πάτρας… ΔΕΝ είναι δημόσια. Είναι μια ιδιωτική εταιρεία που επένδυσε εκατομμύρια ευρώ στην αντικατάσταση του στόλου, στην απόκτηση περισσότερων λεωφορείων για να υπάρχουν περισσότερα δρομολόγια. Όλα αυτά δεν γίνονται με χρήμα από τον κρατικό κορβανά αλλά με λεφτά απ’ την τσέπη των ιδιοκτητών. Με άλλα λόγια, σε μια εποχή ακρίβειας με έξοδα «μαμούθ», το αντίτιμο του εισιτηρίου βρίσκεται στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο για να μπορεί να στέκεται «όρθια» η επιχείρηση κι η Πάτρα να έχει αστική συγκοινωνία.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πανεπιστήμιο Πατρών, 1964-2024 60 Χρόνια μετά

    Κυκλοφόρησε η επικαιροποιημένη και εμπλουτισμένη έκδοση του λευκώματος του Πανεπιστημίου...

    Ανδρέας Μικρούτσικος για Φαίη Σκορδά: «Είσαι η εξαίρεση σε έναν κανόνα…»

    Ο Ανδρέας Μικρούτσικος επέστρεψε στο Buongiorno μετά από δύο...

    Ελεύθεροι επαγγελματίες – αγρότες: Οι ασφαλιστικές τους εισφορές αυξάνονται από το 2025

    Αυξάνονται από την 1η Ιανουαρίου 2025 οι ασφαλιστικές εισφορές...
    Best Shop