ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΠΑΤΡΩΝ: ΝΑ γιατί αργούν τα λεωφορεία…

    Ημερομηνία:

    του Αχιλλέα Ροδίτη

    Ξεσπαθώνει o Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Πατρών κ. Γιάννης Ρήγας για το κυκλοφοριακό και για τις όσες αλλαγές έρχονται στο μέλλον στους δρόμους της πόλης. Μιλά για να ξεκαθαρίσει τα πράγματα σε σχέση με το «τι φταίει» για τις συγκοινωνίες αλλά και κρούει τον κώδωνα κινδύνου για το μέλλον.

     

    «Μεταφέρω τόσο κόσμο, χιλιάδες άτομα, νέα παιδιά, κάθε πρωί, αλλά φτάνουν πολλές φορές στο πανεπιστήμιο με καθυστέρηση γιατί η πόλη είναι ένα μπάχαλο και η Κορίνθου απροσπέλαστος δρόμος γεμάτος διπλοπαρκαρισμένα», τονίζει ο κ. Ρήγας. Κι αυτή του η φράση αποτελεί ένα από τα πολλά σημεία που καυτηριάζει.

    «Έχω ζητήσει πολλές φορές, είτε με δημόσιες δηλώσεις, είτε με έγγραφα, να υπάρξει έλεγχος, να υπάρξει αστυνόμευση, να παρέμβει ο Δήμος θετικά ώστε στους δρόμους να μπορούν να κινούνται τα λεωφορεία. Έχω ζητήσει και ειδική λεωφορειακή λωρίδα στην Κορίνθου, αλλά τίποτα δεν έγινε…», προσθέτει ο Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ της Πάτρας. Θετει για άλλη μία φορά προ των ευθυνών τους, τόσο τον Δήμο Πατρέων, όσο και την Ελληνική Αστυνομία και ζητά «επιτέλους να ασχοληθούν με το πρόβλημα και να μας διευκολύνουν να κάνουμε τη δουλειά μας και να προσφέρουμε υπηρεσίες γρήγορης μετακίνησης στον κόσμο». 

    Η ΑΥΤΟΨΙΑ

    Και πράγματι τα λεγόμενά του επαληθεύονται με μια απλή βόλτα νωρίς το πρωί που ήδη η Κορίνθου είναι γεμάτη διπλοπαρκαρισμένα όχι μόνο από ΙΧ αλλά και από φορτηγά που ξεφορτώνουν εμπόρευμα αλλά δεν μπορούν να κάνουν στάση στις ειδικές θέσεις επειδή είναι κατειλημμένες από παρανόμως παρκαρισμένα ΙΧ. Ένα απόλυτο μπάχαλο και χάος, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να εμποδίζονται στην ελεύθερη διέλευσή τους και να καθυστερούν.

    ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ

    Ο κ. Ρήγας, εμφανίζεται επιφυλακτικός για το πώς θα είναι η κίνηση στην Πάτρα αν γίνουν οι αντιδρομήσεις. «Ήδη τώρα που έκλεισε η Μαιζώνος φαίνεται το πρόβλημα. Σκεφθείτε τι θα γίνει τότε», δηλώνει και καλεί τον Δήμο Πατρέων να επανεξετάσει την στάση του στο θέμα. Σημειώνοντας ότι σε καμιά μεγάλη πόλη στον κόσμο δεν έχουν γίνει τέτοια «πειράματα» και ότι ακόμα κι αν έχουν παρθεί αποφάσεις θα πρέπει να επανεξεταστούν με βάση τα νέα κυκλοφοριακά δεδομένα.

    ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ…

    «ΑΚΡΙΒΟ» ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ;

    Τέλος, για το αν το εισιτήριο είναι φθηνό ή ακριβό, το Αστικό ΚΤΕΛ διά του Προέδρου του κάνει γνωστό κάτι που διαφεύγει πολλών. Ότι τα αστικά λεωφορεία της Πάτρας… ΔΕΝ είναι δημόσια. Είναι μια ιδιωτική εταιρεία που επένδυσε εκατομμύρια ευρώ στην αντικατάσταση του στόλου, στην απόκτηση περισσότερων λεωφορείων για να υπάρχουν περισσότερα δρομολόγια. Όλα αυτά δεν γίνονται με χρήμα από τον κρατικό κορβανά αλλά με λεφτά απ’ την τσέπη των ιδιοκτητών. Με άλλα λόγια, σε μια εποχή ακρίβειας με έξοδα «μαμούθ», το αντίτιμο του εισιτηρίου βρίσκεται στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο για να μπορεί να στέκεται «όρθια» η επιχείρηση κι η Πάτρα να έχει αστική συγκοινωνία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στέφανος Κασσελάκης: Αυτό είναι το εξώδικό του στα Όργανα του ΣΥΡΙΖΑ

    Στο «κόκκινο» διατηρείται το θερμόμετρο στον ΣΥΡΙΖΑ μετά το εξώδικο του Στέφανου...

    Νόμπελ Ιατρικής για την ανακάλυψη του microRNA

    Οι Αμερικανοί Victor Ambros (Βίκτορ Αμπρος) και Gary Ruvkun...

    Ο Αντιπεριφερειάρχης Φωκίωνας Ζαΐμης στην 52η Γενική Συνέλευση της CPMR

    Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας, Προέδρος της Επιτροπής Βαλκανίων &...

    Συνταξιούχοι – Αναδρομικά: 45000 δικαιούχοι πληρώνονται τον Οκτώβριο

    «Ζεστό χρήμα» αναμένεται να λάβουν εντός του Οκτωβρίου περισσότεροι...
    Best Shop