Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Τοποθέτηση θαλάσσιας ράμπας (seatrac) στην παραλία Δημορηγόπουλου, του Δήμου Πατρέων

    Ημερομηνία:

    Στόχος της πρωτοβουλίας η αυτόνομη πρόσβαση ατόμων με κινητικά προβλήματα στη θάλασσα

     

     Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με οδηγό τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους ESG παράγοντες, ενεργοποιεί μια σειρά δράσεων με στόχο τη δημιουργία μιας πλατφόρμας θετικής κουλτούρας σε όλη την αλυσίδα αξίας της, γύρω από την έννοια της κοινωνικής συμπερίληψης. Στο πλαίσιο αυτό, ανέλαβε την εγκατάσταση θαλάσσιας ράμπας (seatrac) στην παραλία Δημορηγόπουλου, του Δήμου Πατρέων στην Αχαΐα, δίνοντας τη δυνατότητα στα άτομα με κινητικά προβλήματα να εισέλθουν στο υδάτινο περιβάλλον αυτόνομα.

     

    Φλίγκος

    Η συγκεκριμένη παραλία επιλέχθηκε λόγω της δημοφιλίας της, καθώς η εκτιμώμενη επισκεψιμότητα της αναμένεται ιδιαίτερα υψηλή κατά τη θερινή περίοδο, όπως επίσης και για τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και στάθμευσης πλησίον των ραμπών. Το seatrac, μια καινοτόμος λύση της ελληνικής εταιρείας ΤΟΒΕΑ, περιλαμβάνει ράμπα-διάδρομο, ειδικό κάθισμα & αποδυτήριο και διευκολύνει την κοινωνικοποίηση όλων των μελών της κοινωνίας, την ποιότητα και την ευεξία στην καθημερινή ζωή. Ο εξοπλισμός είναι απολύτως φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια, τοποθετείται στην εκάστοτε παραλία στην αρχή της θερινής περιόδου και απομακρύνεται, στο σύνολό του, στο τέλος της.

     

    Παράλληλα, σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε στην τοποθέτηση seatracs σε τρεις ακόμη παραλίες: 1) Φλογητά, του Δήμου Νέας Προποντίδας στη Χαλκιδική, 2) Λυγαριά, του Δήμου Μαλεβιζίου στην Κρήτη και 3) Σουνίου, του Δήμου Λαυρεωτικής στην Αττική.

     

    Ο Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίζουμε την έλλειψη της κοινωνικής συμπερίληψης ως μια από τις βασικές προκλήσεις της σημερινής εποχής. Για εμάς είναι σαφές πως μια τέτοια έννοια δεν αποφασίζεται, ούτε εφαρμόζεται σε μια μέρα με ένα μαγικό ραβδί, αλλά αντίθετα πραγματώνεται σταδιακά με αρκετή δουλειά, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με δράσεις απολύτως συμβατές, καταρχάς με την εσωτερική μας κουλτούρα και κατά δεύτερον με τη δραστηριότητά μας ως εταιρεία και ό,τι πρεσβεύουμε τα 60 χρόνια παρουσίας μας στην Ελλάδα. Πάντα λέμε πως ό,τι κάνουμε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το κάνουμε μΑΖί. Ήρθε λοιπόν η ώρα να φέρουμε τη χαρά του να είμαστε πραγματικά μαζί και σε περισσότερους συμπολίτες μας». 

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σενάρια για ερημοποίηση της μισής Ελλάδας: Το 50% του νερού χάνεται πριν τη βρύση

    Στο εφιαλτικό αύριο που ξημερώνει για την Ελλάδα, η υπερβολική...

    Tι δείχνει έρευνα για τους άνδρες που κερδίζουν λιγότερα χρήματα από τις γυναίκες τους

    Οι έρευνες δείχνουν ότι τα χρήματα που κερδίζουμε μπορούν...

    Στις 11 Ιουνίου στην Πάτρα οι Νίκος Πορτοκάλογλου και Γιάννης Κότσιρας

    Το φετινό καλοκαίρι, δύο από τους σημαντικότερους και πιο...

    ΔΕΔΔΗΕ: Έρχονται 2.760.000 έξυπνοι μετρητές – Πότε θα αντικατασταθούν σε όλη τη χώρα

    Στην προμήθεια 2.760.000 έξυπνων μετρητών νέας γενιάς και νέου κεντρικού συστήματος Meter...