AXAΪΑ: Προχωρά το πρότζεκτ του πεντάστερου – ΦΩΤΟ

    Ημερομηνία:

    Όχι μόνο δεν εγκαταλείπει τη μίσθωση των εγκαταστάσεων του πρώην club Med στο Λαμπίρι, η εταιρεία του ομίλου Αρβανιτάκη, αλλά προωθεί τη μεγάλη επένδυση με τις fast track διαδικασίες μέσα από τη διυπουργική επιτροπή της Βουλής ώστε να εξασφαλιστούν όλες οι αδειοδοτήσεις. Η ΑZUR Selection, εισηγμένη στην αγορά Euronext Αccess του Παρισιού, έχει ήδη εξασφαλίσει τις απαιτούμενες άδειες από τη δασική αλλά και την κτηματική υπηρεσία, μετά και τη θετική γνωμοδότηση από το Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας για τη μελέτη τμηματικής οριοθέτησης ρέματος (Βρύσης) στην περιοχή της μεγάλης επένδυσης.

    Σημειώνεται πως η εταιρεία που έχει μισθώσει τον χώρο από τον Φιλοπροοδευτικό Σύλλογο Λαμπιρίου, έχει ήδη δώσει στη δημοσιότητα το πλάνο της επένδυσης άνω των 40 εκατ. ευρώ που προωθεί στο Λαμπίρι, ωστόσο η γραφειοκρατία μίας τόσο μεγάλης επένδυσης έκανε πολλούς να πιστεύουν πως το σχέδιο «ναυάγησε» και το ενδιαφέρον αποσύρθηκε.

    Όπως επιβεβαιώνουν το Protionline.gr γνώστες της υπόθεσης, όχι μόνο δεν έχει ατονήσει το ενδιαφέρον της εταιρείας, αλλά οι διαδικασίες βρίσκονται στην τελική τους ευθεία εφόσον γίνει χρήση του νόμου που επιτρέπει τις γρήγορες διαδικασίες ανοίγοντας τον δρόμο για μεγάλες επενδύσεις.

    Υπενθυμίζεται ότι στα σχέδια της εταιρείας είναι ένα νέο πεντάστερο ξενοδοχείο δυναμικότητας 300 κλινών, με επιπλέον εγκαταστάσεις εστίασης, κέντρου ευεξίας, αθλητικών υποδομών στη θέση του παλιού Club Mediterranee, στην έκταση που είχε καεί το καλοκαίρι του 2021.

    Κάποιες προκαταρκτικές εργασίες καθαρισμών κ.λπ. έχουν ήδη γίνει ωστόσο οι εργασίες δεν έχουν ξεκινήσει, κάτι που εκτός απροόπτου, αναμένεται μέσα στο 2026. Η έκταση έχει μισθωθεί με μακροχρόνια παραχώρηση στον όμιλο Αρβανιτάκη από τον διαχειριστή Φιλοπροοδευτικό Σύλλογο Λαμπιρίου.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι 6 «μαγικές» φράσεις που κάνουν τα παιδιά να ακούνε τους γονείς τους

    Οι γονείς ψάχνουν πάντα τρόπους για να κάνουν τα...

    Ξεθωριάζει η ευρωπαϊκή πολυτέλεια: Πώς τα αμερικανικά brands έγιναν της μόδας

    Η μετοχή του κλάδου πολυτελών ειδών που δίνει τις...

    Πώς το matcha έγινε ο «πράσινος χρυσός» – Από την Ιαπωνία στο TikTok

    Η Ιαπωνία καταναλώνει matcha από τον 12ο αιώνα, αλλά...

    Ο «κανόνας του 80%» του Mark Zuckerberg – Τον ακολουθούσαν ο Albert Einstein και ο Steve Jobs

    Πώς μοιάζει, άραγε, μια μέρα στη δουλειά για τον...