Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα του mobile gaming

    Ημερομηνία:

    Παρά τη μείωση στον αριθμό λήψεων και νέων κυκλοφοριών, οι δαπάνες των χρηστών στα παιχνίδια για κινητά αυξήθηκαν κατά 4% το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Appfigures. Η αγορά, όπως καταγράφεται, συγκεντρώνεται πλέον σε ελάχιστους μεγάλους τίτλους, που απορροφούν τον περισσότερο χρόνο και χρήμα των παικτών.

    Το 2024, μόλις 399 νέοι τίτλοι έφτασαν τα πρώτα 1 εκατ. δολάρια σε έσοδα, πετυχαίνοντας το στόχο αυτό σε μόλις 106 ημέρες κατά μέσο όρο — πιο γρήγορα από ποτέ. Όμως, ο αριθμός νέων κυκλοφοριών μειώθηκε κατά 43%, καθώς οι αιώνιοι τίτλοι περιορίζουν τον χώρο και την απήχηση των καινούργιων παιχνιδιών.

    Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα του mobile gaming

    Ολόκληρη η βιομηχανία δυσκολεύεται να βρει βιώσιμο οικονομικό μοντέλο. Η μετα-πανδημική κόπωση, σε συνδυασμό με την εκτίναξη κόστους ανάπτυξης και marketing, οδηγεί σε ακυρώσεις έργων και περικοπές προσωπικού. Στο κομμάτι των κονσολών, οι Nintendo και Microsoft ανακοίνωσαν τις πρώτες κυκλοφορίες retail games στα 80 δολάρια.

    Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα του mobile gaming

    Η κυριαρχία της Tencent και το χάσμα εσόδων

    Στο πεδίο των κινητών, η Tencent Holdings πέτυχε εντυπωσιακή επίδοση, καταγράφοντας τετραπλάσια κέρδη από τον δεύτερο μεγαλύτερο εκδότη, τη Scopely Inc., δημιουργό του Monopoly Go!. Τα Honor of Kings και Peacekeeper Elite φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των πιο κερδοφόρων τίτλων παγκοσμίως. Μόνο 4 δισ. δολάρια από τα συνολικά 65,7 δισ. προήλθαν από νέα παιχνίδια του 2024. Η πλειονότητα των εσόδων προήλθε από τίτλους μεγάλης διάρκειας ζωής.

    Η Κίνα και η Ιαπωνία κυριαρχούν στις νέες κυκλοφορίες

    Από τα ελάχιστα νέα παιχνίδια που ξεχώρισαν, οκτώ προέρχονταν από κινέζους developers, όπως το Zenless Zone Zero της Mihoyo, και δύο από την Ιαπωνία. Οι παγκόσμιες εταιρείες πλέον δυσκολεύονται να διατηρήσουν τη βάση χρηστών και να προσελκύσουν νέους παίκτες.

    Αυτή είναι η νέα πραγματικότητα του mobile gaming

    Τα IP και οι συνεργασίες δίνουν ώθηση στα κέρδη

    Στρατηγική επιβίωσης είναι οι συνεργασίες με μεγάλες εμπορικές επωνυμίες. Τα branded in-game events σε multiplayer και live-service παιχνίδια ενισχύουν την εμπειρία χρήστη, την απόκτηση παικτών και τις συνολικές δαπάνες. Η νομισματοποίηση μέσα από επώνυμες εκδηλώσεις εξελίσσεται και καθιερώνεται ως βασική πρακτική.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καρδίτσα: Λύκος μπήκε σε ποιμνιοστάσιο και σκότωσε 20 πρόβατα (φωτο)

    Μπροστά σε ένα σκληρό θέαμα βρέθηκε κτηνοτρόφος στην περιοχή...

    Αυτές είναι οι 15 λέξεις που λέμε όλοι οι Έλληνες

    Κάνε ένα τεστ με τον εαυτό σου. Πόσες φορές...

    Αυτό το πασίγνωστο εμβόλιο αποτελεί «ασπίδα» κατά του εμφράγματος

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%b5%ce%bc%ce%b2%cf%8c%ce%bb%ce%b9%ce%bf-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%af/

    Ένας άντρας έσωσε 6.500 πρόωρα μωρά μετατρέποντάς τα σε νούμερο για τσίρκο

    Το 1903 το λούνα παρκ του Κόνι Άιλαντ στη Νέα Υόρκη φιλοξενούσε ένα...