Αυτό είναι το φρούτο που αρέσει και διώχνει το λίπος από την κοιλιά

Ημερομηνία:

Σύμφωνα με νεότερη έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Ιλλινόις, ένα αβοκάντο την ημέρα μπορεί να συμβάλλει σε πιο υγιεινή ανακατανομή του κοιλιακού λίπους σε γυναίκες.

PHILOXENIA

Τα συμπεράσματα της έρευνας υπό την εποπτεία του Naiman Khan καθηγητή Κινησιολογίας και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου του Ιλλινόις δημοσιεύθηκαν στην Journal of Nutrition.

Οι συμμετέχοντες στη μελέτη χωρίστηκαν σε δυο ομάδες και η κύρια διαφορά στην διατροφή τους συνίστατο στο ότι η μια ομάδα κατανάλωνε καθημερινά ένα φρέσκο αβοκάντο.

Στην αρχή και στο τέλος των δώδεκα εβδομάδων οι ερευνητές μέτρησαν το κοιλιακό λίπος των συμμετεχόντων και την ανοχή τους στη γλυκόζη – ενός δείκτη διαβήτη.

Οι ερευνητές θέλουν να προβούν σε νέα έρευνα ούτως ώστε να διερευνήσουν περαιτέρω τα οφέλη της κατανάλωσης αβοκάντο στην κατανομή του λίπους στο σώμα, αλλά και να εξηγήσουν τις διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα.

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Κοινοποίηση:

Περισσότερα Άρθρα
Σχετικα

Τέλος οι διαφημιστικές κλήσεις: Η Γαλλία απαγορεύει τα τηλεφωνήματα χωρίς συγκατάθεση

Η Γαλλία βάζει πλέον τέλος στα ανεπιθύμητα τηλεφωνήματα εμπορικού χαρακτήρα, απαγορεύοντας στις επιχειρήσεις...

Τσιβδί Πάτρας – Που είναι; Μια παλιά ονομασία με δύσκολη κληρονομιά

Τσιβδί: Μια παλιά ονομασία με δύσκολη κληρονομιά Το Τσιβδί είναι...

Καλοκαίρι στο Βόρειο Πόλο: Η εμπειρία μιας εβδομάδας στο αρχιπέλαγος Σβάλμπαρντ

Υπάρχουν μέρη στη Γη που δεν μοιάζουν καθόλου με...

Το χωριό που επιβιώνει χάρη σε ένα τυρί θαμμένο κάτω από τη γη

Υπάρχουν τυριά που ωριμάζουν αραδιασμένα σε ξύλινα ράφια, ενώ...