Αυτός ο εφοπλιστής πλήρωσε 390.000 ευρώ σε φόρους για ένα αυτοκίνητο

    Ημερομηνία:

    Τέλος ταξινόμησης, ΦΠΑ και φόρος πολυτελείας (στην χρήση)… Αυτοί είναι οι έξτρα φόροι που μπαίνουν ποσοστιαία μάλιστα στην τιμή των καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Και αν οι τιμές των πιο οικονομικών – μικρών αυτοκινήτων είναι χαμηλότερη στην Ελλάδα, από άλλες χώρες της Ευρώπης (μία έρευνα στο διαδίκτυο θα σας πείσει), τα πιο ακριβά αυτοκίνητα γίνονται απλησίαστα. Η χωρίς ουσία υπερβολική φορολογία στην αγορά καινούργιων πιο ακριβών αυτοκινήτων, στέλνει στο εξωτερικό τους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές…

    Φλίγκος
     Για παράδειγμα ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Μελισσανίδης ο οποίος -όπως είχε γράψει το newsauto – απέκτησε πρόσφατα μια γκρι Ferrari SF90 Stradale, το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της ιταλικής εταιρείας, με κόστος περίπου 700.000 ευρώ.

    Το όχημα διαθέτει έναν V8 κινητήρα 4.0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 1.000 ίππους και 800 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του περιλαμβάνουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα. Παρά τη δυνατότητα χρήσης ξένων πινακίδων, η οικογένεια Μελισσανίδη επέλεξε να ταξινομήσει το αυτοκίνητο με ελληνικές πινακίδες, καταβάλλοντας πάνω από 390.000 ευρώ σε φόρους!

    Αυτός ο εφοπλιστής πλήρωσε 390.000 ευρώ σε φόρους για ένα αυτοκίνητο
    ICECAP

    Η τελική τιμή της Ferrari SF90 Stradale στην Ελλάδα, η οποία προσεγγίζει τα 700.000 ευρώ, διαμορφώνεται από τους εξής παράγοντες:

    1. Βασική τιμή οχήματος: Περίπου 530.000 ευρώ.
    2. Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ): Στην Ελλάδα, ο ΦΠΑ για τα αυτοκίνητα είναι 24%: 127.200 ευρώ
    3. Τέλος Ταξινόμησης: Το ποσό αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η φορολογητέα αξία και οι εκπομπές ρύπων του οχήματος. Για τη Ferrari SF90 Stradale, το Τέλος Ταξινόμησης υπερβαίνει τα 260.000 ευρώ.

    Αθροίζοντας τα παραπάνω, η συνολική τιμή υπερβαίνει τα 700.000 ευρώ, με τους φόρους να αποτελούν σχεδόν το 40% του τελικού κόστους.

    Με λίγα λόγια, το Ελληνικό κράτος βγάζει πολλά περισσότερα από την ίδια την Ferrari, που σχεδίασε και κατασκεύασε το αυτοκίνητό της. Σημειώστε πως το κέρδος των εταιρειών σε αυτά τα αυτοκίνητα υπολογίζεται περίπου στο 20% της εργοστασιακής τιμής.
    Τουλάχιστον πληρώνει σχετικά λίγα τέλη κυκλοφορίας γιατί εκπέμαπι χαμηλούς ρύπους ως plug-in μοντέλο (130,90€).

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η «Αθηναϊκή Ριβιέρα» μεταμορφώνεται – Οι αναπλάσεις και οι επενδύσεις στο παραλιακό μέτωπο

    Μια τεράστια παράκτια ζώνη, που εκτείνεται από τον Πειραιά...

    Μαρία Καρλάκη: Με απόλυτα νησιώτικη διάθεση στο νέο της βιντεοκλιπ

    Η Μαρία Καρλάκη επιστρέφει δυναμικά με το κλασικό και αγαπημένο τραγούδι «Στον...

    Έρχεται νέο ψηφιακό «point system» για τους φορολογούμενους-Τι είναι, πώς θα λειτουργεί και ποιους θα αφορά

    Στα σκαριά της κυβέρνησης φαίνεται πως βρίσκεται η υλοποίηση...