Οι αλλαγές στην BMW M3 αφορούν, φυσικά, τόσο στη σεντάν όσο και στην Touring (station wagon) έκδοση του αυτοκινήτου. Τα νέα στοιχεία αφορούν στην επανασχεδίαση των φώτων εμπρός και πίσω τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο δυναμικό απ’ ό,τι ως τώρα.
Αναφορικά με τον κινητήρα, ο εξακύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo κινητήρας χωρητικότητας 2.993 κ. εκ. αποδίδει πλέον 480 ίππους/6.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 500 Nm/2.650-6.130 σ.α.λ.
Η ανανεωμένη M3 Sedan επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Στην εξοπλιστική έκδοση με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package» αυτή αυξάνεται στα 290 χλμ./ώρα.
Στην M3 Competition Sedan, η μέγιστη ισχύς του κινητήρα αυξάνεται στους 510 ίππους/6.250 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 650 Nm/2.750-5.500 σ.α.λ. Σε αυτή, η διαδικασία επιτάχυνσης από τα 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι ίδια (σημ.: 250 χλμ./ώρα και 290 χλμ./ώρα, αντίστοιχα).
Σε ό,τι αφορά στην M3 Competition Touring, αυτή είναι διαθέσιμη με το σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Εδώ, η απόδοση του κινητήρα αυξάνεται στους 530 ίππους/6.250 σ.α.λ., ενώ η ροπή παραμένει ίδια (650 Nm). Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά της περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (στα 280 χλμ./ώρα στην έκδοση με το προαιρετικό πακέτο «M Driver’s Package»).
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στην τοποθέτηση νέου τιμονιού το οποίο είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και νέας ταπετσαρίας, ακόμα ποιοτικότερης σε εμφάνιση και υφή. Στο ταμπλό, υπάρχει ένα ενιαίο κυρτό πλαίσιο στο οποίο είναι ενσωματωμένες η έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων και αυτή 14,9 ιντσών στο κέντρο. Προαιρετικά, διατίθεται και σύστημα Head-up Display.