Χρήμα στα ΜΜΕ με νέα διαφημιστική καμπάνια

    Ημερομηνία:

    Μετά τη «λίστα Πέτσα» σειρά παίρνει η «λίστα Κικίλια» και μετά το «Μένουμε Σπίτι» και το «Μένουμε Ασφαλείς» έρχεται νέα διαφημιστική καμπάνια για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοιού.

    Αυτή τη φορά το ποσό που θα δαπανηθεί φτάνει τα 18,5 εκατ. ευρώ και προβλέπει την προβολή μηνυμάτων της εθνικής εκστρατείας κατά του covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

    GLEARNET

    Η διαφορά με το προηγούμενο πρόγραμμα που έτρεξε η κυβέρνηση είναι πως αυτή τη φορά το κονδύλι της δαπάνης είναι από το υπουργείο Υγείας. Με απόφαση του υπουργού Βασίλη Κικίλια συγκροτήθηκε μία «Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού Covid 19», με σκοπό να τρέξει τις διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης για την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.

    Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Παναγιώτης Πρεζεράκος, και μέλη της ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Παπανταζής.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Άκης Παυλόπουλος: Η συγκίνηση για τον γιο του που πήρε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κουνγκ Φου

    Τη συγκίνησή του εξέφρασε ο Άκης Παυλόπουλος για τον 11χρονο γιο...

    «Ιθάκη» ο τίτλος του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα – Τι θα περιλαμβάνουν τα 11+1 κεφάλαια

    Τον τίτλο του βιβλίου του Αλέξη Τσίπρα το οποίο αναμένεται να...

    Πάτρα: Ο Δήμος ανακοίνωσε μέτρα για το κυκλοφοριακό! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ

    Η Δημοτική Αρχή έχοντας ως προτεραιότητα τα μέτρα ανακούφισης...

    “Δια γυμνού οφθαλμού”: Αφιέρωμα στον Γιώργο Πανουτσόπουλο

    ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΈνα αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό...