Χρήμα στα ΜΜΕ με νέα διαφημιστική καμπάνια

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Μετά τη «λίστα Πέτσα» σειρά παίρνει η «λίστα Κικίλια» και μετά το «Μένουμε Σπίτι» και το «Μένουμε Ασφαλείς» έρχεται νέα διαφημιστική καμπάνια για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοιού.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Αυτή τη φορά το ποσό που θα δαπανηθεί φτάνει τα 18,5 εκατ. ευρώ και προβλέπει την προβολή μηνυμάτων της εθνικής εκστρατείας κατά του covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Η διαφορά με το προηγούμενο πρόγραμμα που έτρεξε η κυβέρνηση είναι πως αυτή τη φορά το κονδύλι της δαπάνης είναι από το υπουργείο Υγείας. Με απόφαση του υπουργού Βασίλη Κικίλια συγκροτήθηκε μία «Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού Covid 19», με σκοπό να τρέξει τις διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης για την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.

    Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Παναγιώτης Πρεζεράκος, και μέλη της ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Παπανταζής.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ακίνητα: Οι πιο ακριβές και οι πιο φτηνές περιοχές στην Ελλάδα – Οι μεγαλύτερες αυξήσεις για πώληση και ενοικίαση

    Η ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση για του «Σπίτι μου ΙΙ» επιβεβαιώνει το...

    ΠΑΤΡΑ: Το μήνυμα του αντιστράτηγου Νίκου Ρουμελιώτη που αποστρατεύθηκε

    Μετά από μια πλήρη θητεία, ήρθε η στιγμή να...

    Η Πατρινή αστυνομικός που προήχθη σε ταξίαρχο – ΦΩΤΟ

    Εγραψε ο Πατρινός Θόδωρος Αθανασόπουλος: Κατ' εκλογή, προαγωγή στο...

    Εξωδικαστικός Μηχανισμός: Αύξηση 81% στις επιτυχείς ρυθμίσεις οφειλών το 2024

    Άλμα 81% το 2024 στις επιτυχείς ρυθμίσεις οφειλών στο πλαίσιο του Εξωδικαστικού Μηχανισμού συγκριτικά με το...
    Best Shop