Χρήμα στα ΜΜΕ με νέα διαφημιστική καμπάνια

    Ημερομηνία:

    Μετά τη «λίστα Πέτσα» σειρά παίρνει η «λίστα Κικίλια» και μετά το «Μένουμε Σπίτι» και το «Μένουμε Ασφαλείς» έρχεται νέα διαφημιστική καμπάνια για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοιού.

    Αυτή τη φορά το ποσό που θα δαπανηθεί φτάνει τα 18,5 εκατ. ευρώ και προβλέπει την προβολή μηνυμάτων της εθνικής εκστρατείας κατά του covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

    Η διαφορά με το προηγούμενο πρόγραμμα που έτρεξε η κυβέρνηση είναι πως αυτή τη φορά το κονδύλι της δαπάνης είναι από το υπουργείο Υγείας. Με απόφαση του υπουργού Βασίλη Κικίλια συγκροτήθηκε μία «Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού Covid 19», με σκοπό να τρέξει τις διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης για την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.

    Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Παναγιώτης Πρεζεράκος, και μέλη της ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Παπανταζής.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νέος ΚΟΚ: Πόσο πάει το «πορτοκαλί» φανάρι;

    Η μόνη περίπτωση που επιτρέπεται η διέλευση, είναι όταν το όχημα βρίσκεται...

    Ο Έλληνας εφοπλιστής με τα εκατομμύρια κέρδη και την τρέλα του

    Ο εφοπλιστής και επιχειρηματίας Χάρης Βαφειάς κατάφερε μέσα στα τελευταία χρόνια...

    Η ΒΙΚΟΣ COLA στη φανέλα της μεγαλύτερης ομάδας μπάσκετ της Πάτρας! Μπράβο στην εταιρεία αναψυκτικών

    Η εταιρεία ΒΙΚΟΣ Cola η οποία πρωταγωνιστεί στον χώρο...

    Κρίση στο γάμο του εφοπλιστή Αλέξανδρου Σαρακάκη και της Ρενάτας Καρρά

    Eνα από τα πιο ωραία, ταιριαστά και μέχρι πρότινος...