Χρήστος Σταϊκούρας: Υπογειοποιείται το τρένο μέχρι τον Άγιο Ανδρέα με 5 υπόγειες στάσεις

    Ημερομηνία:

    Ειδήσεις έβγαλε η τοποθέτηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα στη Βουλή, όταν απάντησε σε επίκαιρη ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, με θέμα τα έργα των γραμμών Αιγίου-Ρίου και Ρίου-Ακτής Δυμαίων.

    Όπως ανέφερε κατά την πρωτολογία του ο Χρήστος Σταϊκούρας:

    “Σχετικά με τα ερωτήματα που τίθενται στην ερώτησή σας, σας ενημερώνουμε ότι:

    1ον. Στην περιοχή από Αίγιο έως Ρίο βρίσκονται σε εξέλιξη τα εξής έργα:

    – Ηλεκτροκίνηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο και έως την περιοχή Ροδοδάφνης.

    – Κατασκευή σιδηροδρομικών στάσεων (κτίρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, ETCS και τηλεπικοινωνιών για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή στα τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.
    Παράλληλα, στο τμήμα από Ψαθόπυργο έως Ρίο, έχει κατασκευαστεί μέρος των έργων υποδομής από εργολαβία η οποία δεν κατέστη δυνατό να ολοκληρωθεί και, τον Αύγουστο του 2023, η ΕΡΓΟΣΕ προχώρησε στη διάλυση αυτής”.

    Κατά τη δευτερολογία του ο κ. Σταϊκούρας συνέχισε ως εξής: 

    Στο αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ρίο – Νέος Λιμένας Πατρών, μήκους 10,2 χλμ, με υπογειοποίηση αυτής σε μήκος περίπου 5,2 χλμ, για τη διέλευσή της από την πόλη της Πάτρας (από Κανελλοπούλου έως Αγ. Ανδρέα), με κατασκευή οκτώ (8) στάσεων, εκ των οποίων οι πέντε (5) στο υπόγειο τμήμα.

    Τον Δεκέμβριο του 2023 ολοκληρώθηκε το Β Στάδιο (Διάλογος με συμμετέχοντες) του Διαγωνισμού και στην παρούσα χρονική στιγμή είναι σε προετοιμασία τα Τεύχη για την εκκίνηση του Β.ΙΙ Σταδίου (Πρόσκληση για υποβολή οικονομικής δεσμευτικής προσφοράς).

    Προϋπόθεση για τη σύναψη σύμβασης είναι η εξασφάλιση συγχρηματοδότησης από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Υποβλήθηκε, τον Ιανουάριο του 2024, σχετική Αίτηση για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Συνδέοντας την Ευρώπη» 2021-2027 και αναμένεται, έως το τέλος του α’ εξαμήνου 2024, η αξιολόγησή της από τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης”.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Ιωάννα Τούνη μας δείχνει το sexy μαύρο μπικίνι της στην Σαντορίνη

    Η Ιωάννα Τούνη μας δείχνει το sexy μαύρο μπικίνι...

    Τιμές-ρεκόρ σε κοτόπουλο και γαλοπούλα: Πώς επιβαρύνονται τα ελληνικά νοικοκυριά

    Τόσο το κοτόπουλο όσο και η γαλοπούλα , έχουν πλέον γίνει σχετικά ακριβά...

    Αυτή είναι η ασφαλέστερη ευρωπαϊκή χώρα για τους οδηγούς

    Η Νορβηγία παραμένει η ασφαλέστερη ευρωπαϊκή χώρα για τους χρήστες του οδικού δικτύου, με...

    ΠΑΤΡΑ: Αλλο ένα επικίνδυνο κτίριο από τα… αμέτρητα της πόλης

    Ένα ακόμα κτίριο κινδύνου, στην οδό Πανεπιστημίου. Βρίσκεται σε...