Το δικό της αποτύπωμα στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης θέλει να αφήσει η γερμανική start-up εταιρεία Elektron Motors, που ήδη έχει παρουσιάσει το Quasar, ένα hypercar με 2.300 ίππους.
Και μολονότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή του μοντέλου, η Elektron ετοιμάζει ένα ακόμα ηλεκτρικό «θηρίο», το Truva των 1.400 ίππων.
Και αν η εταιρεία τυγχάνει ευρείας επιδοκιμασίας για τα φιλόδοξα σχέδιά της, ουδείς μπορεί να την αποθεώσει για τη σχεδιαστική πρωτοτυπία της. Μια ματιά στο Truva είναι αρκετή για να προδώσει τις αισθητικές επιρροές από τη 720S της McLaren.
Το σχήμα του αμαξώματος, το χαμηλωμένο ρύγχος, οι πλευρικές γραμμώσεις, τα φουσκωμένα φτερά και το design της «ουράς» συνθέτουν μια –πανθομολογουμένως- θελκτική εικόνα, η οποία, ωστόσο, δεν διεκδικεί δάφνες αυθεντικότητας, δεδομένου ότι… φωνάζει McLaren 720S.
«Κάθε αυτοκίνητο που εξελίσσουμε στην Elektron Motors έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι νικηφόρο», δηλώνουν εντούτοις οι επικεφαλής της γερμανικής start-up.
Το όνομα Truva (σ.σ.) αποτελεί την ονομασία του αρχαιολογικού χώρου, της παραδοσιακής τοποθεσίας της Ομηρικής Τροίας, στη Μικρά Ασία, κοντά στην ακτή της σημερινής βορειοδυτικής Τουρκίας, νοτιοδυτικά των Δαρδανελίων. Πρόκειται για το μέρος απ’ όπου κατάγεται ο Armağan Arabul, CEO και ιδρυτής της Elektron Motors. Τροία ή Ίλιον είναι, φυσικά, και η ονομασία πόλη θέατρο του μυθικού Τρωικού πολέμου.
Όπως προαναφέραμε, το Tuvra θα ακολουθήσει το Quasar των 2.300 ίππων, ένα πανίσχυρο ηλεκτρικό βάρους 1.500 κιλών που θα εφοδιάζεται με το υπερσύγχρονο σύστημα κατανομής ροπής Elektron Smart Torque Vectoring System (ESTV) και μια προηγμένη μπαταρία μεγάλης ενεργειακής πυκνότητας.
Περί επιδόσεων, το Quasar θα επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,65 δλ. και η τελική του θα αντιστοιχεί στα 450 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με τα υφιστάμενα στοιχεία, η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2023 και θα παραχθούν μόλις 99 κομμάτια, με την τιμή της κάθε μονάδας να ορίζεται στα 2,2 εκ. ευρώ.
Στον αντίποδα, το Truva θα είναι φθηνότερο, μιας και θα κοστίζει γύρω στα 600.000 ευρώ.