Η φετινή Black Friday ολοκληρώνεται και τη σκυτάλη παίρνει η Cyber Monday! Μιλάμε, όπως για κάθε χρόνο, για την πρώτη Δευτέρα μετά την Black Friday. Φέτος, η Cyber Monday πέφτει στις 28 Νοεμβρίου 2022.
Εάν δεν ξέρεις για τι μιλάμε ακριβώς, να σου πούμε με απλά λόγια ότι πρόκειται για μια ημέρα εξίσου γεμάτη με πολύ δυνατές διαγραφές τιμών, όπως και η Black Friday. Μάλιστα, αρκετές χρονιές, έχει παρατηρηθεί να… «σκάνε» ολοκαίνουργια αλλά και δυνατότερα deals! Να σου πούμε επίσης πως η πλειονότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ελλάδα συμμετέχει ενεργά στον θεσμό τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας πολύ σημαντικές εκπτώσεις στους καταναλωτές. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τα φυσικά καταστήματα. Επομένως, ετοιμάσου για έναν δεύτερο γύρο αγορών!
Πριν όμως ξεχυθείς στο διαδίκτυο ψάχνοντας από εδώ και από εκεί προσφορές, καλό θα ήταν για το… πορτοφόλι σου αλλά και τη μετέπειτα ψυχική σου ηρεμία, να λάβεις υπόψη σου μερικές από τις παρακάτω συμβουλές.
1. Όρισε budget
Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα που πρέπει να ακολουθήσεις ώστε να προβείς τη φετινή Cyber Monday σε έξυπνες αγορές είναι να ορίσεις συγκεκριμένο budget. Σκέψου πολύ καλά πόσα χρήματα μπορείς προσωπικά να διαθέσεις τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο χωρίς να δυσκολευτείς τους επόμενους μήνες. Να έχεις στο μυαλό σου ότι το μόνο εύκολο είναι να θέλεις να ξεφύγεις του budget που όρισες. Σε συμβουλεύουμε να μην το κάνεις γενικά. Βέβαια, εάν και εφόσον νιώθεις πως έχεις βρει μια ιδανική αγορά η οποία μάλιστα συνοδεύεται και από άλλα benefits, για παράδειγμα άτοκες δόσεις ή δωροεπιταγή ή επιστροφή κάποιου ποσού, τότε μπορεί και να είναι έξυπνο να την κάνεις τώρα ακόμα και εάν ξεπεράσεις το budget που όρισες ο ίδιος στο αρχή. Προσοχή όμως: Μην «ανοίγεσαι». Αν κάτι δεν μπορείς να το αγοράσεις φέτος διότι δεν έχεις το απαραίτητο ποσό, τότε μην το πάρεις καθόλου.
2. Κάνε λίστα
Και περνάμε στο δεύτερο πιο σπουδαίο βήμα. Αυτό δεν είναι άλλο από το να καθίσεις μια ημέρα πολύ σοβαρά και να σημειώσεις μεθοδικά όλα όσα πιστεύεις ότι χρειάζεσαι. Κοίταξε να γράψεις όλα όσα σου έρχονται στο μυαλό αλλά πραγματικά έχεις ανάγκη. Όταν το πράξεις, τότε βάλε τα σε σειρά προτεραιότητας. Ξεκίνα με αυτό που χρειάζεσαι περισσότερο και πιο άμεσα και κατέληξε σε εκείνο που θες λιγότερο ή εκείνο που θα μπορούσες να αποκτήσεις π.χ και τον επόμενο χρόνο. Το μυστικό εδώ είναι να τηρήσεις κατά γράμμα τη λίστα και όχι να παρασυρθείς από μια προσφορά που σου «χτύπησε».
3. Παρακολούθησε τις τιμές, πρόσεξε το κατάστημα
Τώρα που ολοκλήρωσες τη wishlist σου ήρθε η ώρα για το επόμενο στάδιο. Ξεκίνα να παρακολουθείς τις τιμές σε διάφορα καταστήματα. Αν έχεις μάλιστα κατορθώσει να καταλήξεις σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν από ένα brand τότε είναι ακόμα καλύτερα για σένα. Γιατί; Διότι θα μπορείς να συγκρίνεις ανάμεσα σε δύο όμοια προϊόντα. Έτσι μπορείς να ζυγίσεις την τιμή με τα πλεονεκτήματα που πιθανώς να σου παρέχει κάποιος retailer σε σύγκριση με άλλους. Δώσε ιδιαίτερη βαρύτητα στα καταστήματα που ψάχνεις. Προτίμησε μεγάλες αλυσίδες και απόφυγε τα πρωτοεμφανιζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Δεν σημαίνει ότι θα πέσεις στην… ύποπτη περίπτωση αλλά καλό θα ήταν να μην αγοράσεις κάτι απροετοίμαστος. Ποιος θέλει να πετάξει τα χρήματά του σε κάποια αγορά; Μα φυσικά κανείς!
4. Γράψου σε Newsletters και τσέκαρε social
Ω ναι! Μπορεί να σου ακούγεται λίγο κουραστικό αλλά πίστεψέ μας, θα σε ανταμείψει! Οι περισσότεροι από εμάς περνούν αρκετό χρόνο στα smartphones κινητά τους σερφάροντας είτε στο διαδίκτυο είτε σκρολάροντας στα social media.
Μιας και το κάνεις ούτως ή άλλως, σκέψου πως δεν χάνεις απολύτως τίποτα να ακολουθήσεις ορισμένους λογαριασμούς καταστημάτων από τα οποία πιθανόν να αγοράσεις ένα προϊόν που έχεις βάλει στο μάτι. Στο προτείνουμε αυτό καθώς η πληθώρα των επιχειρήσεων προμοτάρει δυνατές προσφορές αποκλειστικά μέσω social media. Έτσι, θα μπορέσεις να είσαι από τους πρώτους που θα μάθουν την προσφορά, άρα και από τους πρώτους που θα την αποκτήσουν.
Μη μείνεις όμως μόνο στα social media. Υπάρχουν τρομερές προσφορές – ακόμα και αποκλειστικές – στα newsletters αρκετών καταστημάτων. Δεν έχεις παρά να κάνεις εγγραφή και να τα παρακολουθείς. Όταν λοιπόν δεις κάτι που να σου κινήσει το ενδιαφέρον, τότε με ένα κλικ θα είσαι ένα βήμα πιο κοντά στο να αποκτήσεις μια δυνατή προσφορά!