Ιδιαίτερα απασχολημένη αναμένεται να είναι η VW τους επόμενους μήνες, καθώς θα προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά τρία νέα μοντέλα.
Polo
Ξεκινώντας από το μικρό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, αυτό φαίνεται πως θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τους πρώτους μήνες του 2022.
Θα έχει πιο λεπτή μάσκα και προβόλους, νέο προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος με μεγαλύτερη και πιο χαμηλά τοποθετημένη εισαγωγή αέρα. Καινούριος θα είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με ψευδο-απολήξεις (τύπου Ibiza), ενώ στην καμπίνα θα συστηθούμε με νέες ταπετσαρίες, και το νέο λογισμικό του συστήματος infotainment.
Περί κινητήρων, το πιθανότερο είναι να διατηρηθούν οι υφιστάμενες προτάσεις, ενώ κάποιες μονάδες θα πλαισιώνονται από ήπια υβριδική τεχνολογία.
Το facelift του Polo θα διαρκέσει έως το 2024 και στη συνέχεια αναμένεται να αντικατασταθεί από ένα νέο ηλεκτρικό, υπό την ονομασία ID.1.
T-Roc
Σε αισθητική αναβάθμιση θα υποβληθεί και το μικρό SUV, T-Roc. Θα ενσωματώνει μια ανασχεδιασμένη γρίλια, ενώ η μεγαλύτερη αλλαγή θα αφορά τον προφυλακτήρα, με τους αεραγωγούς να είναι παρεμφερείς με του Golf.
Αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα, θεωρείται αναπόφευκτη η παρουσία υβριδικών συστημάτων. Σημειώνεται πως η ανανέωση θα αφορά και την κάμπριο εκδοχή του.
Nivus
Τον μεγαλύτερο θόρυβο, βέβαια, θα προκαλέσει το νέο μικρό coupe-crossover της VW, το Nivus, που το περιμένουμε στην Ευρώπη το Φθινόπωρο του 2021.
Θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα MQB της γερμανικής μάρκας και διαθέτει πολλά κοινά με τα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας. Έχει μήκος 4,266 μ., ύψος 1,493 μ., πλάτος 1,757 μ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2,566 μ. Όσον αφορά τη χωρητικότητα του πορτπαγκάζ, αυτή είναι 415 λτ.
Το μπροστινό μέρος του Nivus θα αντλεί έμπνευση από του Golf, η οροφή θα έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η διακοσμητική μαύρη φάσα (τύπου T-Cross).
Περί κινητήρων, στην Ευρώπη θα προσφέρεται με τον 1.000αρη TSI flex των 116 ίππων, ο οπoιος θα συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Την κινητήρια γκάμα –ενδέχεται- να απαρτίζουν εκδόσεις diesel και φυσικού αερίου.
Θα παράγεται, τέλος, στο εργοστάσιο της Παμπλόνα στην Ισπανία (σ.σ. όπου κατασκευάζεται το Polo), με τιμή εκκίνησης γύρω στα 20.000 ευρώ.