Όταν η Porsche κατασκεύαζε την καινούρια 911 GT3 RS είχε στο μυαλό της μόνο ένα πράγμα: να είναι το απόλυτο όπλο πίστας και να μπορεί να στρίβει στις στροφές πιο γρήγορα από κάθε άλλη Porsche. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που οι Γερμανοί δούλεψαν περισσότερο από ποτέ πάνω στα αεροδυναμικά βοηθήματα του αυτοκινήτου και τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις.
-
Πιο συγκεκριμένα, η GT3 RS είναι εξοπλισμένη με ένα αεροδυναμικό πακέτο το οποίο παράγει κάθετη δύναμη 860 κιλών στα 285 χλμ./ώρα. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο που έρχεται πολύ κοντά στο αγωνιστικό GT3 όσον αφορά την κίνηση στην πίστα. Δεν είναι τυχαίο ότι η RS κατέχει το ρεκόρ για ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα στη διάσημη διαδρομή Nurburgring Nordschleife με χρόνο 6:49.328.
Η 911 GT3 RS έχει αποδείξει λοιπόν την αξία της στις στροφές. Τι γίνεται όμως όταν επιταχύνει; Πόσο γρήγορο είναι στην ευθεία; Δημοσιογράφοι από τη Γαλλία αποφάσισαν να δουν τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο στο τεστ επιτάχυνσης θέλοντας να διαπιστώσουν αν και σε αυτόν τον τομέα διαπρέπει.
Εκκινώντας η Porsche από στάση καταφέρνει να επιταχύνει αστραπιαία μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (περίπου 3 δτλ.) και 200 χλμ./ώρα, ενώ καταφέρνουν οι δημοσιογράφοι να πετύχουν ταχύτητα 263 χλμ./ώρα. Επισημαίνουμε σε αυτό το σημείο ότι η τελική ταχύτητα επίσημα είναι 296 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο είναι πιο αργό από την «απλή» έκδοση GT3 και αυτό οφείλεται κυρίως στα αεροδυναμικά βοηθήματα που είναι εξοπλισμένο.
Θυμίζουμε ότι η 911 GT3 RS διαθέτει τον 6κύλινδρο κινητήρα 4.0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 518 ίππους χωρίς τη βοήθεια τούρμπο με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Δείτε την επιτάχυνση της GT3 RS.