Καθαρή κερδοφορία που ανέρχεται στα 248,6 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε η Jumbo για το 2022.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, παρά το ασαφές και ανασφαλές διεθνές οικονομικό περιβάλλον, η JUMBO στρατηγική που θέτει ως πρώτη προτεραιότητα το συμφέρον του καταναλωτή, αποδίδει καρπούς σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος.
Tο 2022, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά +14,12% σε σύγκριση με το 2021 και έφτασαν τα 949,38 εκατ. Ευρώ.
Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ξεπέρασαν τα EUR 248,6 εκατ. καταγράφοντας αύξηση +14,78% συγκρινόμενα με τα 216,59 εκατ. € του 2021.
- Με δεδομένο ότι οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου 2023 εμφανίζονται ήδη αυξημένες κατά +33%, η διοίκηση -αναγνωρίζοντας το περίπλοκο και ασταθές πληθωριστικό περιβάλλον που επιβαρύνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών – εκτιμά ότι για το 2023, το σύνολο των πωλήσεων του Ομίλου θα αυξηθεί κατά +15% και η κερδοφορία θα κυμανθεί ανάμεσα στα 270 εκατ.€ και 275 εκατ. €
Τα μεγέθη του 2022
• Οι πωλήσεις αυξήθηκαν +14,12% σε σχέση με το 2021 και ανήλθαν σε 949,38 εκατ. Ευρώ
• Το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε 55,92% από 55,66% το 2021
• Τα κέρδη προ Φόρων, Τόκων, και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε 336,75 εκατ. Ευρώ από 304,99 εκατ. Ευρώ το 2021 παρουσιάζοντας αύξηση κατά +10%
• Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε 248,60 εκατ. Ευρώ από 216,59 εκατ. Ευρώ, αυξημένα κατά 14,78%
Ρευστότητα
Κατά την 31η Δεκεμβρίου 2022, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα και τα λοιπά κυκλοφορούντα χρηματοοικονομικά στοιχεία του ενεργητικού του Ομίλου ήταν ανώτερα του συνολικού ποσού των δανειακών υποχρεώσεων και των υποχρεώσεών του από μισθώσεις, κατά το ποσό των 522,48 εκατ.€ έναντι 549,14 εκατ. ευρώ κατά την 31.12.2021.
Κατά το 2022, η Εταιρεία κατέβαλε με τη μορφή έκτακτων χρηματικών διανομών συνολικά 1,1550 ευρώ μικτό ανά μετοχή ενώ το 2021 είχε καταβάλει 0,77 ευρώ μικτό ανά μετοχή.
Τα μεγέθη του 2023
Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO κατά τον Μάρτιο 2023 κατέγραψαν αύξηση +22% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσυνό μήνα. Κατά συνέπεια, οι πωλήσεις του Ομίλου, για το πρώτο τρίμηνο του 2023, εμφανίζονται αυξημένες +33%.
Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων πρώτου τριμήνου ανά χώρα
Ελλάδα:
Τον Μάρτιο του 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές), παρουσίασαν αύξηση κατά +26% περίπου. Συνολικά για το πρώτο τρίμηνο του έτους 2023, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +35,5% περίπου σε σχέση με το 2022.
Κύπρος:
Οι πωλήσεις των καταστημάτων κατά τον Μάρτιο του 2023 αυξήθηκαν κατά +18% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο για το πρώτο τρίμηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά +30% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Βουλγαρία:
Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +17% περίπου τον Μάριο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το πρώτο τρίμηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά +33% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ρουμανία:
Οι πωλήσεις του δικτύου σημείωσαν αύξηση της τάξης του +18% περίπου τον Μάρτιο του 2023, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το πρώτο τρίμηνο του 2023 είναι αυξημένες κατά +29% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.